نهادهای نظارتی پا پیچ میلیاردی‌های استقلال!



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی ,استقلال

تیم 30 میلیاردی درنوبت حسابرسی! 

 درحالی‌که مدیران سابق استقلال برای هزینه مازاد به نهادهای نظارتی معرفی شده بودند ، این احتمال درباره مدیریت فعلی تیم هم گمانه‌زنی می شود.

 

به گزارش خبرآنلاین؛«قراردادهاي ٢ فصل اخير بعضي از بازيكنان استقلال توسط وزارت ورزش و نهادهاي نظارتي بررسي مي‌شود»؛ اين اصل خبر است كه به بيرون درز پيدا كرده و احتمالاً به زودي به آن رسيدگي خواهد شد. آبي‌ها در دو فصل اخير بازيكنان گران‌قيمت و پر سروصدايي را به خدمت گرفته‌اند.

 

بازيكناني كه هر چند اسم و رسم‌دار بودند اما هرگز نتوانستند توقعي كه از آنها مي‌رفت را برآورده كنند. فصل قبل و با چنگ و دندان آنها نايب‌قهرمان شدند و امسال هم كه اوضاع بدتر از سال قبل است و این تیم يكي از قعر‌نشين‌ها در جدول رده‌بندي است. نكته‌اي كه اما در اين زمينه وجود دارد اين است كه بر خلاف سال‌هاي قبل امسال سايت رسمي سازمان ليگ رقم قرارداد بازيكن‌ها را اعلام نكرده است تا حساسيت‌ها روي خريدهايي كه استقلالي‌ها كرده‌اند بيشتر شود.

 

يكي از مواردي كه حسين قريب به آن ايراد دارد و قيد حضور در استقلال را زده قراردادهاي نجومي بعضي از بازيكنان اين تيم در دو فصل اخير است و البته قراردادهاي امسال بيش از پيش مورد اعتراض رئيس كنوني هيأت‌مديره است. ظاهراً قرارداد ٥ بازيكن تيم استقلال به شدت سنگين است و اين موضوع باعث شده تا قريب تصمیم بگیرد در اين مورد با سلطاني‌فر جلسه‌اي را برگزار كند.

 

از سوي ديگر چون رقم قرارداد بازيكناني مثل كاوه رضايي و بختيار رحماني بعداً توسط خود اين بازيكنان افشا شد و حتي رضايي به AFC هم شكايت كرد باعث شد تا وزارت ورزش از نهادهاي نظارتي درخواست كند عملكرد نقل و انتقالات استقلال را زير نظر بگيرند. بدون شك مسئول نقل و انتقالات استقلال در دو فصل اخير در اين مورد بايد به وزارت ورزش توضيح بدهد كه چرا چنين قراردادهاي عجيبي را منعقد كرده است.

 

اين خبر هنوز به صورت رسمي منتشر نشده است اما مي‌گويند استقلال براي فصل جاري رقمي نزديك به 30 ميليارد تومان هزينه كرده و در مقابل نتيجه‌اي كه گرفته چندان نتوانسته مسئولان را راضي نگه دارد. توقع اين بوده كه در قبال اين همه سرمايه‌گذاري، حداقل استقلال نتايج قابل توجهي بگيرد كه اين‌طور نبوده است. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------