واکنش قلعه‌نویی نسبت به برکناری منصوریان؛ آن روز این روز را می‌دیدم!



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,قلعه‌نویی

سرمربی سابق استقلال نسبت به شرایط این تیم و شایعه برکناری منصوریان واکنش نشان داد. 

به گزارش خبر ورزشی، امیر قلعه‌نویی در مورد شرایط استقلال گفته: اجازه بدهید در این مورد زیاد حرف نزنم. فقط در همین حد می‌گویم که منصوریان و همکارانش به عشق استقلال آمدند و می‌خواهند به این تیم کمک کنند. من هم به آنها خسته نباشید و خداقوت می‌گویم. استقلال روزی شکست خورد که آقایان با فرهنگ استقلال بازی کردند. تمام ایران، استقلال را یک تیم فرهنگ‌مدار می‌شناسند. من اگر آن روز از برخی رفتارها ناراحت شدم به خاطر فرهنگ استقلال بود. من آن روز همین روزها را می‌دیدیم  که گفتم با فرهنگ استقلال بازی شد. یک‌بار آن کار را با قلعه‌نویی کردند، بعدش با پرویز مظلومی و حالا هم با علیرضا منصوریان...

 

بروید ببینید ریشه کار کجاست. ریشه این بی‌فرهنگی باید خشک شود و فرهنگ به استقلال برگردد. آقایان این مسائل را در استقلال باب کردند. بدعت بدی گذاشتند. این بدعت غلط از همان‌جا شروع شد که برای نفع شخصی خودشان با فرهنگ استقلال بازی کردند.

 

قلعه‌نویی در خاتمه تاکید کرد: شما منچستر یونایتد هم که باشی بالاخره پیش می‌آید که یک زمان شرایط خوبی نداشته باشی. همین منچستر مگر نبود که با آن همه افتخار چند سالی است شرایط ایده‌آلی ندارد؟ تماشاگر یک کم صبور باشد تا اوضاع استقلال هم درست شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------