آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

برنامه ویژه برانکو برای آنالیزورهای پرسپولیس



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای شناخت بیشتر از تیم حریف، برنامه ویژه ای را به آنالیزورهایش محول کرد. 

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ از آنالیزورهای خود خواست گزارش جامعی از عملکرد بازیکنان الاهلی عربستان در دیدار شب گذشته تیم ملی عربستان مقابل امارات ارایه دهند. چند بازیکن اصلی الاهلی عربستان در این بازی به میدان رفته اند که سرمربی پرسپولیس می خواهد عملکرد آنها را بررسی کند.

 

سرمربی پرسپولیس پس از بازگشت از کرواسی، جلسات متعددی را با دستیاران و گروه آنالیز خود داشته است تا مشکلات تیمش در بازی رفت مقابل الاهلی عربستان را شناسایی و آنها را برطرف کند.برانکو ایوانکوویچ که از عملکرد هافبک های خود در دیدار رفت، ناراضی بود فیلم بازی را برای شاگردان خود هم پخش کرد تا اشتباهات خود را در دیدار برگشت تکرار نکنند.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت تصمیم به تغییر در ترکیب اصلی تیمش گرفته است و می‌خواهد این تغییرات را پس از بررسی شرایط فنی برخی بازیکنان خود در جلسات آنالیز، اعمال کند. برانکو ایوانکوویچ می خواهد تاکتیک تیمش را طوری برنامه ریزی کند که باعث شگفتی کادر فنی الاهلی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------