آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تهدید فدراسیون فوتبال به توقیف اموال مدیران شرکت "ایران نوین"



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, فدراسیون فوتبال

مسول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: شرکت ایران نوین سود خوبی بابت قرارداد با سازمان لیگ داشته اما حاضر نیست روند قرارداد را مطابق تعهداتش پیش ببرد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون درباره آخرین وضعیت طرح شکایت فدراسیون فوتبال از شرکت ایران نوین بیان کرد: شرکت ایران نوین در دو فصل با سازمان لیگ قرارداد تبلیغات محیطی داشت. در سال اول به رغم این که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با مصوبه مسئولان ،تخفیف ویژه‌ای به این شرکت دادند اما متاسفانه هنوز مبلغ کل قرارداد را تسویه نکرده است.

 

وی ادامه داد:با این وجود، مشکل اصلی در این باره در فصل دوم قرارداد است. فدراسیون و سازمان لیگ بابت این قرارداد حسن نیت خود را نشان دادند تا شرکت ایران نوین بر اساس توان خود بتواند به تعهداتش عمل کند اما همچنان مبلغی در حدود ۳۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است.

 

او افزود: ایران نوین سود خوبی بابت قرارداد با سازمان لیگ داشته اما حاضر نیست روند قرارداد را مطابق تعهداتش پیش ببرد. بر این اساس مجبور شدیم کلیه اموال و دارایی‌های شرکت ایران نوین نزد بانک‌ها و موسسات مالی، صدا و سیما، همراه اول و ... را توقیف کنیم. متاسفانه مسئولان شرکت ایران نوین به حسن برخورد مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ توجهی نکردند و به رغم این که بیش از یک سال از پایان قرارداد گذشته اما هنوز نسبت به تسویه حساب قرارداد قبلی اقدام نکرده اند. موضوع این بدهی هم در شورای حل اختلاف رسیدگی شد و هم در مرجع قضایی اجراییه صادر شد، بنابراین اما و اگر ندارد.

 

فغان پور افزود: امیدواریم شرکت ایران نوین با فدراسیون فوتبال در اسرع وقت وارد مذاکره شود و ضمن نشان دادن حسن نیت خود، در صدد رفع این مشکل برآید. قطعا در آن شرایط فدراسیون فوتبال هم اعلام می‌کند که این شرکت بدهی خود را پرداخت کرده و وارد مراحل بعدی قضایی نخواهیم شد.

 

در غیر این صورت ناگزیریم اعلام کنیم شرکت ایران نوین از حسن رفتار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که با روحیه پهلوانی با این شرکت رفتار کردند و به دنبال مسائل حاشیه‌ای نبودند، سوء استفاده کرده و  بدهی‌های مسلم و ثابت شده خود را پرداخت نکرده است. تاخیر در پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال هیچ وجاهت قانونی ندارد و امیدواریم مدیران ایران نوین موضوع را بیش از این به تعویق نیاندازند. تاکید می‌کنم در غیر این صورت، پرونده وارد فاز جدیدتری می‌شود و این بار اموال مدیران شرکت با دستور مراجع قضایی توقیف خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------