اعلام آخرین وضعیت احمد نوراللهی و بازگشت به لیست پرسپولیس



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, احمد نوراللهی

مشکل پایان خدمت هافبک سرخپوشان پایتخت سبب شده تا امید مدیران این باشگاه به حضور احمد نوراللهی در لیگ برتر کمرنگ شود. 

به گزارش مهر، احمد نوراللهی هنوز موفق به دریافت کارت پایان خدمت خود نشده است. هافبک سرخپوشان پایتخت تا ۲۹ شهریورماه سرباز محسوب می شود. این در حالی است که وی با توجه به فصل نقل و انتقالات لیگ هفدهم فقط تا ۲۰ شهریور فرصت دارد تا نامش در لیست پرسپولیس برای لیگ قرار بگیرد.

 

وی که این روزها در تمرینات پرسپولیس حاضر است و در لیست برانکو ایوانکوویچ برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم قرار گرفته، نمی تواند در لیگ برتر به میدان برود.

 

گویا هافبک پرسپولیس نتوانسته است موافقت مسئولان سازمان نظام وظیفه را برای اینکه ۱۰ روز زودتر از موعد مقرر، گواهی پایان خدمت خود را دریافت کند، بگیرد؛  خبری که باعث شده تا امید مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به حضور نوراللهی در این تیم کمرنگ شود.

 

پندار خمارلو مدیر راوبط عمومی باشگاه پرسپولیس در این رابطه به خبرنگار مهر، گفت: هنوز خبری درباره صدور کارت بازی نوراللهی نرسیده است. با توجه به اینکه احمد به طور کامل در جریان بحث پایان خدمتش بود، خودش پیگیری ماجرا را بر عهده داشت. باشگاه پرسپولیس و شخص آقای برانکو ایوانکوویچ نظر ویژه ای روی نوراللهی دارد و امیدوار هستیم در چند روز باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات این مشکل برطرف شود. در غیر اینصورت نمی توانیم تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر  از این بازیکن استفاده کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------