لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را بازی دادند



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی, لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن

باشگاه‌های انگلیسی و فرانسوی، بارسلونا را برای امضای قرارداد با بازیکنان مد نظرش بازی دادند. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، دیشب (جمعه) فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی در ‌اسپانیا به پایان رسید اما بارسلونا نتوانست با بازیکنی قرارداد امضا کند. آنخل دی ماریا و فیلیپه کوتینیو جزو گزینه‌های اصلی کاتالانی‌ها برای تقویت تیم بودند اما نتوانستند هیچ یک از این دو بازیکن را به خدمت خود در آورند.

 

آبی‌ اناری‌ها تا آخرین دقایق دیروز سعی داشتند با دی ماریا قرارداد امضا کنند اما دو باشگاه با هم به توافق نرسیدند. پاری ‌سن‌ ژرمن به خوبی توانست در این تابستان بارسلونا را بازی بدهد. تیم کاتالانی ابتدا قصد داشت با مارکو وارتی قرارداد امضا کنند اما تیم فرانسوی با این موضوع مخالفت کرد و در مقابل توانست نیمار را از چنگ بارسلونا در بیاورد. این باشگاه بند آزادسازی (۲۲۲ میلیون یورو) مهاجم برزیلی را پرداخت و باعث شد نیمار گران‌ترین بازیکن جهان شود.

 

در این شرایط آبی‌ اناری‌ها به وجود یک بازیکن سطح اول نیاز پیدا کردند. مسی خواستار حضور دی ماریا در اسپانیا شد اما PSG  با وجود این که به هافبک آرژانتینی نیاز نداشت اجازه نداد این انتقال انجام پذیرد.

 

گزینه دیگر بارسلونا برای جایگزینی نیمار، کوتینیو بود. آبی‌ اناری‌ها برای امضا قرارداد با این بازیکن برزیلی پیشنهادهای مختلفی به لیورپول دادند. کوتینیو نیز علاقمند به حضور در بارسلونا بود. حتی نام او به علت آسیب‌دیدگی‌ برای مدتی در فهرست لیورپول قرار نداشت اما او برای تیم‌ ‌ملی برزیل بازی کرد و به نظر می‌رسید در نهایت به بارسلونا خواهد پیوست. نیمار نیز به او توصیه کرد به بارسلونا نرود. از طرفی با وجود پیشنهاد ۱۸۰ میلیونی آبی‌ اناری‌ها، باشگاه انگلیسی حاضر نشد به تماس‌های تیم ‌اسپانیایی پاسخ بدهد.

 

هیچ تیمی حاضر نشد به بارسلونا بازیکن خود را بفروشد و تیم کاتالانی تابستان مضحکی را به پایان رساند. این باشگاه تنها توانست با دئولوفئو، سمدو، پائولینیو و عثمان دمبله قرارداد امضا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------