رسمی؛ درخشان استعفا داد / درخشان: منتظر کادر مدیریتی جدید هستم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,درخشان

 سرمربی نفت تهران از سمتش استعفا داد. 

به گزارش ایلنا، حمید درخشان که پس از کناره گیری علی کریمی در ابتدای فصل جدید لیگ برتر هدایت نفت تهران را برعهده گرفت پس از گذشت 5 هفته با شرایط موجود کنار نیامد و تصمیم به استعفا کرد.

 

درخشان امروز صبح در ورزشگاه اکباتان حاضر نشد تا با سایر بازیکنان به اردوی خارج استان سفر کند و دقایقی پیش با اینکه رقمی از باشگاه دریافت نکرده بود از سرمربیگری نفت استعفا داد.

 

نفت تهران از ابتدای لیگ برتر با مشکلات عدیده مالی رو به رو بود و در نهایت عدم توافق درخشان با مسئولان باشگاه به قطع همکاری او منجر شد تا نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا فعلا بدون سرمربی باشد.

 

                                    -------------------------------------------

درخشان: منتظر کادر مدیریتی جدید هستم

 

سرمربی نفت تهران در خصوص استعفا از هدایت این تیم اظهار نظر کرد.

 

حمید درخشان در گفت‌وگو با  ایلنا، درخصوص استعفا از سرمربیگری نفت تهران اظهار داشت: مسئله موضوع استعفای من نیست. مسئله این است که وزارت نفت باشگاه را به شرکت بهنام پیرو کیش انتقال نداده است. آنها نمی‌خواهند تیمداری کنند و وقتی شرایط اینگونه باشد مشخص است که هزینه‌ای برای تیم نمی‌شود. اگر نفت به بهنام پیشرو واگذار می‌شد آنها هزینه می‌کردند و به کارمان ادامه می‌دادیم. حال که این انتقال صورت نگرفته است از تیم جدا می‌شوم و کار را به گروه دیگری واگذار می‌کنم.

 

وی ادامه داد: منتظر نظر کادر مدیریتی جدید خواهم بود به هر حال قرار است آنها برای تیم هزینه کنند. به دنبال تحمیل خودم نیستم و اگر تیم به گروه دیگری منتقل شود و نیازی به من نباشد از تیم جدا می‌شوم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------