آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

واکنش سامپائولی به اختلاف با مسی



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,خورخه سامپائولی

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین به شایعه اختلافش با لیونل مسی واکنش نشان داد و آن را رد کرد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از رویترز، بعد از تساوی تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین برابر اروگوئه در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه خبرهای درباره اختلاف خورخه سامپائولی با لیونل مسی به گوش رسید که این باعث شد تا سرمربی آلبی سلسته خیلی سریع واکنش نشان دهد.

 

سامپائولی گفت‌: نمی دانم چرا تا این اندازه دروغ وجود دارد. ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که دروغ رنگ واقعیت و حقیقت به خود می‌گیرد. چرا باید با مسی اختلاف داشته باشم. این اصلا درست نیست.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین ادامه‌ داد: وقتی مسی در میدان است همه نگاه‌ها به او است و بازیکنان امید زیادی به درخشش این بازیکن دارند. مسی هماهنگی بالایی با دی ماریا و بانگا دارد و من می‌خواهم  او با دیبالا و ایکاردی هم هماهنگ شود اما شک نکنید که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و اختلافی بین من و مسی وجود ندارد.

 

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی انتخابی جام جهانی قرار دارد و کار بسیار سختی برای صعود به جام جهانی پیش رو دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------