برای پیام صادقیان که قدر خودش را ندانست/خیلی دیر اروپایی شدی پسر!



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,پیام صادقیان

پیام صادقیان حالا یکی از لژیونرهای ایران است،آن هم در لیگ ترکیه. 

به گزارش خبرآنلاین؛در شرایطی که پرسپولیس در بهترین شرایط خودش قرار دارد و تیم‌ملی هم به جام جهانی صعود کرده یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران بی سر و صدا در ترکیه کارش را می‌کند. البته باید گفت استعداد سابق.خودش قبول ندارد و می گوید به لیگ ترکیه رفته برای اینکه بازگشتی دوباره داشته باشد.بازگشت به کجا؟به پرسپولیس؟به تیم ملی؟به اوج یا....

 

هر چه که هست پس از کله شقی های فراوان و بی خیال شدن گرفتن انتقام پدرش از فوتبال حالا پیام صادقیان به نظر راه درستی را رفته است.راهی که باید سال ها پیش می رفت و شاید اگر بیشتر قدر خودش را می دانست حالا مثل سردار آزمون،مثل جهانبخش یا مثل خیلی های دیگر در تیم های اروپایی غیر از لیگ ترکیه به میدان می رفت.

 

با این حال فوتبال خیلی زود آن روی دیگرش را به پیام نشان داد.او در کمتر از چند ماه روی جلد تمام روزنامه ها بود.هر روز مصاحبه می کرد و از مد و لباس و زندگی لاکچری حرف می زد.هر کسی مصاحبه ای می کرد بلافاصله جوابش را می داد.آنقدر که یک روز حاشیه ها سرش خراب شد و باعث شد تا جایگاهی که با تمرینات سخت و فشرده به دست آورده بود را از دست بدهد.همان روز که پس از تعویض با حمید درخشان در آزادی دست نداد خیلی ها پیش بینی روزهای بد را برای صادقیان می کردند.روزهایی که پرسپولیس را از دست بدهد،نتواند با دایی و منصوریان کار کند و در ماشین سازی هم هرگز ستاره پر فروغی نباشد.او می خواست سینه چاک علی کریمی در نفت تهران باشد.قبلا هم گفته بود که به خاطر جادوگر حاضر است هر کاری بکند و حتی با نفت هم قرارداد سفید امضا کرد اما عمر کوتاه مربیگری کریمی در نفت و جدایی اش از این تیم به جدایی پیام هم ارتباط پیدا کرد.پیام خودش هم می دانست که در بین تیم های شاخص لیگ برتری جایگاهی ندارد.شاید حتی دریغ از یک تماس تلفنی.احتمالا فقط سپید رود بود که پیشنهاد بازی به او را داد.حتی خبر رسید که قراداد هم امضا شده است اما غیبت صادقیان در تمرینات باعث شد تا یک روز خبر برسد که همه چیز منتفی شده است.

 

اینها همه راهی بود که صادقیان پس از جدایی از پرسپولیس طی کرد. با این حال خیلی‌ها از دلایل این افت شدید ستاره فوتبال ایران می‌گفتند. با نگاهی به دلایل خیلی از کارشناسان می‌شود فهمید که یکی از اصلی‌ترین دلایل افت صادقیان عدم وجود یک مشاور در زندگی ورزشی‌اش بود. این را از صحبت‌های اخیر خود صادقیان هم می‌شود فهمید.صادقیان در مورد تغییر این راه  و پایان یافتن حواشی‌اش گفته است:« آن زمان که حاشیه داشتم ۲۰ سالم بود. اما حاشیه را کنار گذاشتم و سعی کردم فوتبال بازی کنم. همچنین ایجنت جدیدم در این راه به من کمک کرد تا بتوانم راه درست را پیدا کنم.»صادقیان حالا به لیگ اروپا رفته.ترکیه آلمان نیست و عثمان لی اسپور هم دورتموند!(همان تیم آلمانی که صادقیان را می خواست)اما همین اتفاق شاید جرقه ای شود برای اینکه صادقیان به روزهای خوب فوتبالی اش برگردد و این بار نه انتقام پدر،بلکه انتقام خودش از این فوتبال را بگیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------