زلزله در ترکیب پرسپولیس برابر گسترش



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ دلایل زیادى براى ایجاد تغییرات در ترکیب تیمش دارد و باید دید چه استراتژى مقابل گسترش فولاد در پیش خواهد گرفت. 

به گزارش  ورزش سه ، ٤٨ ساعت بعد از دیدار تیم ملى ایران مقابل سوریه، برانکو پنج ملى پوش خود را تحویل گرفته تا راهى تبریز شود و جدال معوقه خود برابر گسترش فولاد را برگزار کند. این در شرایطى است که سرخپوشان قادر به سود بردن از سیدجلال حسینى به دلیل مصدومیت و بشار رسن به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات، نخواهند بود.

 

برانکو به همین منظور احتمالا براى داشتن تیمى آماده در هر دو دیدار پیش رو مقابل گسترش فولاد تبریز و الاهلى عربستان با برنامه ریزى خاصى تفکرات خود را پیش می‌برد.

 

 فرصت نصیب بوژیدار مى شود؟

درون دروازه پرسپولیس اکنون بیرانوند  را به عنوان شماره یک خود مى بیند و بوژیدار البته به دنبال فرصتى براى خودنمایى در ترکیب این تیم است. حضور بیرانوند در ترکیب تیم ملى در روز سه شنبه نیز باعث شده تا احتمال سود بردن از بوژیدار افزایش یابد تا این گلر کروات در این فصل نیز احتمالا فرصت بازى به دست آورد.

 

سیدجلال نیست، همان زوج همیشگى

سیدجلال حسینى به دلیل مصدومیت، تیم را در سفر به تبریز همراهى نکرده تا زوج محمد انصارى و شجاع خلیل زاده که پیش از این چند بار براى سرخپوشان به میدان رفتند احتمالا در این بازى نیز به انجام وظیفه بپردازند. با این حال بعید نیست با توجه به حضور انصارى در تیم ملى، برانکو همانند دیدارهاى تدارکاتى از ماهینى در کنار شجاع استفاده کند.

 

 بال هاى راست پا؟

اولین گزینه براى دو سمت دفاعى سرخپوشان استفاده از حسین ماهینى و صادق محرمى است. البته در صورت استفاده از ماهینى در قلب دفاع، شایان مصلح در سمت چپ حاضر مى شود تا اولین بازى فیکس خود را تجربه کند.

 

 تاکتیک جدید در هافبک دفاعى

برانکو در دیدار برابر الاهلى عربستان و در دقایق پایانى از کمال کامیابى نیا و محسن ربیع خواه به صورت همزمان استفاده کرد. ترکیبى که در تمرینات و دیدارهاى تدارکاتى نیز مورد استفاده قرار گرفت و توسط برانکو بررسى شده است. غیبت احتمالى محسن مسلمان به دلیل مصدومیت که به تازگى به تمرینات بازگشته نیز دلیل دیگرى خواهد بود که برانکو روى این ترکیب و زوج بیشتر زوم کند.

 

فرشاد اینبار بدون مسلمان

بشار رسن و وحید امیرى و محسن مسلمان نیز احتمالا در این بازى از ابتدا در ترکیب قرار نگیرند تا فرشاد احمدزاده در کنار سیامک نعمتى قرار بگیرد. نعمتى که امید زیادى به ارائه عملکردى درخشان در ترکیب سرخپوشان را دارد، باید دید در این تجربه فیکس موفق خواهد شد به نتیجه ایده آل دست یابد یا خیر.

 

آقاى گل روى نیمکت

حضور در دو دیدار اخیر تیم ملى باعث شده تا او اکنون گزینه نیمکت نشینى در پرسپولیس و استراحت براى بازیایى انرژى مقابل الاهلى عربستان باشد. مهدى طارمى که علیرغم تلاش زیاد موفق به گلزنى در دو جدال مقابل کره جنوبى و سوریه نشد، اکنون هدف اصلى خود در آقاى گلى آسیا را در پیش گرفته و باید دید براى جدال برگشت مقابل الاهلى چه نقشه اى در ذهن خواهد داشت.

 

در غیاب طارمى، زوج خط حمله پرسپولیس را گادوین منشا و على علیپور شکل خواهند داد. دو مهاجمى که در دیدار رسمى اخیر مقابل الاهلى و بعد از آن دیدارهاى تدارکاتى آتشبازى جالبى راه انداخته اند و باید دید این هماهنگى در این بازى چه نتیجه اى در پى خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالى:

بوژیدار رادوشووچ، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینى، شایان مصلح، صادق محرمى، کمال کامیابى نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتى، گادوین منشا و على علیپور

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------