تصمیم عجیب سرمربی الاهلی پیش از دیدار با پرسپولیس



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سرمربی الاهلی

سرمربی الاهلی عربستان قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس تصمیمی گرفت که باعث تعجب رسانه‌ها شد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت، الاهلی خود را آماده دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. دیدار رفت دو تیم در عمان که با میزبانی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

عبدالفتاح عسیری، یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال الاهلی به شمار می‌آید و پیش‌بینی می‌شد که در دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس به میدان برود، اما سرگئی ربروف، سرمربی اوکراینی الاهلی این بازیکن را در فهرست بازی برابر تیم فوتبال پرسپولیس قرار نداد و این باعث تعجب رسانه‌های سعودی شد.

 

عسیری دیدار رفت را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از دست داد و رسانه‌های عربستانی یکی از دلایل افت الاهلی در نیمه دوم را نبود این بازیکن عنوان کردند، اما در کمال تعجب ربروف تصمیم گرفت که او را با وجود رهایی از آسیب‌دیدگی‌ در فهرست بازی برگشت تیمش قرار ندهد.

 

بدون شک اگر الاهلی بازنده این دیدار حساس باشد رسانه‌های عربستانی به شدت از تصمیم ربروف در بازی ندادن به عسیری انتقاد خواهند کرد و چه بسا او از کار بر کنار شود.

 

ربروف در تابستان هدایت الاهلی را بر عهده گرفت. او معمولا تصمیم‌های عجیبی در ترکیب تیمش می‌گیرد و باعث تعجب رسانه‌ها و هواداران می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------