زمانی : افتخاری در مورد مطرح نکردن فرصت 2 بازی به منصوریان شوخی می‌کند



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , افتخاری

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: افتخاری در مورد مطرح نکردن فرصت 2 بازی به سرمربی تیم در نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه شوخی می‌کند. 

حسن زمانی در گفت‌و‌گو با  میزان، درباره اینکه 30 درصد اول قرارداد بازیکنان چه زمانی پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: حدود 10 روز است که پول به حساب باشگاه واریز شده است. یکسری مشکلات بانکی برای پرداخت بود که حل شده و مشکلی برای پرداخت 30 درصد اولیه قرارداد بازیکنان وجود ندارد و فکر می‌کنم این کارهم انجام شده باشد.

 

وی افزود: هیئت مدیره در زمینه پرداخت 30 درصد اولیه قرارداد بازیکنان اختیار لازم را به مدیرعامل باشگاه داده است اما طبق مصوبه هیئت مدیره پرداخت مطالبات کادرفنی اولویت اول نبوده و کادرفنی در اولویت بعدی قراردارد.

 

زمانی در واکنش به اینکه آیا این موضوع به دلیل آن است که اگر استقلال مقابل پارس جنوبی نتیجه لازم را نگیرد کادرفنی برکنار می‌شود و به همین دلیل پرداختی به آنها در اولویت نیست، تاکید کرد: این موضوع صحیح نیست حتی اگر از دیدگاه شما هم به این موضوع نگاه شود بالاخره باید حق و حقوق کادرفنی را داد.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که افتخاری اعلام کرده او بحث فرصت نتیجه گرفتن در 2 بازی به منصوریان را در جلسه هیئت مدیره مطرح نکرده، تاکید کرد: احتمالا افتخاری شوخی می‌کند. به غیر از من 2 عضو دیگر هیئت مدیره هم در آن جلسه حضور داشتند. ما به احترام این تصمیم افتخاری که 2 بازی دیگر به منصوریان فرصت بدهیم از نظرات خود چشم‌پوشی کردیم.

 

زمانی در مورد اینکه بر اساس اظهار نظر افتخاری مبنی بر اینکه اگر استقلال مقابل پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر نتیجه نگیرد باز هم از منصوریان حمایت می‌شود مورد تایید هیئت مدیره نیست، تاکید کرد: ما انتظار داریم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه به مصوبات خود احترام بگذارند. قطعا اگر مقابل پارس جنوبی جم نتیجه نگیریم هیئت مدیره در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------