اما و اگرهای برانکو برای بازی با الاهلی/ مثلث تردید!



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , برانکو

در بازی رفت با الاهلی برانکو یک تصمیم عجیب اما کارساز گرفت.در شرایطی که سرخپوشان با دو گل از این تیم عقب بودند برانکو مهدی طارمی،محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده را از زمین بیرون کشید و گادوین منشا،بشار رسن و کمال کامیابی‌نیا را جایگزین آنها کرد. 

 به  گزارش خبرآنلاین ؛برانکو در بازی رفت نتیجه گرفت و همه او را تمجید کردند اما همین مثلث پرحاشیه در مسابقه با گسترش فولاد در اصطلاح بازی را برای پرسپولیس در آوردند و بدون شک حالا این مثل به معما و تردید برای برانکو تبدیل شده است.انقلاب برانکو  در بازی رفت حالا به یک معظل برایش تبدیل شده است.سرمربی پرسپولیس مسلما روی هر سه بازیکن خود برای این بازی حساب می‌کند و به احتمال خیلی زیاد باز هم از آن‌ها در ترکیب اصلی‌اش استفاده می‌کند. اما استراتژی ربروف، سرمربی الاهلی در بازی رفت زهر حملات پرسپولیس و به خصوص این سه بازیکن را گرفته بود و آن‌ها کمتر توانستند دروازه تیم عربستانی را تهدید کنند.

 

برای برانکو که تیم‌اش معمولا به شیوه دلخواه‌اش بازی می‌کند و کمتر به دلیل شیوه بازی حریفان شکل بازی‌اش را تغییر می‌دهد معمول نیست که استراتژی تیم‌اش را تغییر دهد. او ترجیح می‌دهد شیوه بازی‌اش را دیکته کند و تیم حریف را مجبور کند که واکنشی بازی کند. معمای برانکو، برای بازی با الاهلی استفاده از این سه بازیکن نیست، چرا که احتمالا او آن‌ها را در ترکیب اصلی به کار خواهد گرفت بلکه در شیوه استفاده از آن‌ها است. برانکو برنامه جدید برای به هم زدن استراتژی ربروف در مهار بازیکنان‌اش دارد؟ با توجه به این که الاهلی تا حداقل بیست دقیقه به پایان بازی توانسته بود پرسپولیس را کنترل کند احتمالا برانکو به این مساله فکر کرده است.

 

پرسپولیس برخلاف حریف به پیروزی احتیاج دارد و این بار برانکو نباید اجازه بدهد تیم‌اش در حمله دست و پا بسته باشد. سه بازیکن او در بازی با گسترش فولاد درخشیدند و نشان دادند عبور از آن‌ها کار ساده‌ای نیست اما حداقل خیال برانکو راحت است که امسال برای روزی که آن‌ها کارایی لازم را ندارند انتخاب‌های دیگری هم دارد.سرخپوشان پایتخت  در بازی حساس لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف الاهلی عربستان می روند. با توجه به اینکه سید جلال حسینی  نمی تواند پرسپولیسی ها را در این بازی همراهی کند به احتمال زیاد صادق محرمی جایگزین این بازیکن برابر حریف عربستانی می شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------