عنایتی: فشار بیش‌از حد به استقلالی‌ها باعث نتیجه نگرفتن آن‌ها شده است



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,رضا عنایتی

بازیکن سابق استقلال تهران گفت که می‌خواهد با دانش کافی مربیگری را آغاز کند.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار تیم منتخب مشهد در برابر کربلای عراق، اظهار کرد: خوشحالم که این شب زیبا رقم خورد، وقتی به پدیده برگشتم می‌خواستم چند سال آخر فوتبالم را در کنار مردم شهرم باشم. اتفاقاتی افتاد که نشد در پدیده بمانم و از این تیم جدا شدم، در سیاه‌جامگان هم سال بعد همین اتفاق افتاد و یک‌سری افراد اجازه ندادند بمانم، اما بالاخره امروز در کنار مردم شهرم خداحافظی کردم.

 

وی در خصوص حضورش در قامت مربی، گفت: ۲۰ سال در فوتبال بودم، مشهد پتانسیل و استعداد بالایی دارد، تمام توانم را به کار می‌گیرم تا با قدرت برگردم. نمی‌خواهم ذهنیت‌هایی که نسبت به من در دوران بازیگری وجود داشت، از بین برود. در چند ماه آتی به کلاس‌هایی می‌روم که بتوانم با علم و دانش روز وارد کار شوم‌.

 

عنایتی در خصوص ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: در مدرن‌ترین ورزشگاه ایران حضور داریم اما فکر نمی‌کنم مسئولان اجازه دهند که بازی مشهدی‌ها مقابل سرخابی‌های پایتخت در این ورزشگاه برگزار شود، امیدوارم تیم‌های مشهدی در مصاف با سایر رقبا بتوانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

 

وی در رابطه با شرایط تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حال استقلال واقعا خوب نیست، ما هم ناراحتیم، از این موضوع متعجبم که چرا ستارگان استقلال نمی‌توانند مثل سال قبل از حضور، در استقلال بازی کنند. چند سالی هست که این اتفاق می‌افتد و این ضعف بزرگ فوتبال ماست. در فوتبال دنیا خیلی از بازیکنان هر سال جابه‌جا نمی‌شوند و هر ساله تیم‌ها نهایتا ۳، ۴ تغییر دارند. متاسفانه فشار مضاعفی به بازیکنان این روزها وارد می‌شود و همین موضوع سبب می‌شود که نتوانند خوب نتیجه بگیرند.

 

عنایتی در رابطه با تغییر منصوریان، گفت: قرار بود جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار شود، نمی‌دانم این جلسه چه سرانجامی داشت.  امیدوارم بتوانند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

 

بازیکن سابق استقلال تهران گفت: تک‌تک بازیکنان استقلال ستاره‌اند، از قائدی تا بیت‌سعید همه ستاره هستند. مصدومیت‌ها تا حدی استقلال را اذیت می‌کند. نمی‌دانم در تیم چه می‌گذرد که همه دارند مصدوم می‌شوند. باشگاه بازیکن را تنها ۲ ساعت در اختیار دارد، در حالی‌که در تیم‌های دنیا بازیکن بین ۸ تا ۹ ساعت در اختیار باشگاه است. مصدومیت‌ها تا حدی دست علیرضا منصوریان را بسته، مشکلات فنی هم به نظرم دخیل است.

 

وی در پاسخ به این‌که آیا ورزشگاهی در ایران هست که در آن گل نزده‌ باشد، گفت: البته در ورزشگاه جم گل نزده‌ام. از روزی که خداحافظی کردم، بارها از اقصی‌نقاط ایران زنگ زدند که بیا در فلان بازی دوباره خداحافظی کن.

 

عنایتی گفت: هرجا باشم به تعهداتم عمل می‌کنم، یک‌سری افراد چرندیاتی در خصوص تعهدم به صبا گفتند که همه را تکذیب می‌کنم. فکر می‌کنم کافی است که به سال قبل‌ترش برگردیم که فک و صورتم را گذاشتم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------