آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

جباری و رحمتی: این بی‌احترامی را بی‌جواب نمی‌گذاریم



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,جباری و رحمتی

مهدی رحمتی و مجتبی جباری به اتفاق یکدیگر در یک گفت و گوی مشترک با حضور خبرنگاران پرتعداد حوزه استقلال شرکت کردند. 

به گزارش ورزش سه ، این دو بازیکن شاخص که امروز برای قطع همکاری به باشگاه احضار شده بودند در پایان حضور دو ساعته خود در ساختمان استقلال به خبرنگاران پاسخ دادند. ابتدا مجتبی جباری درباره اینکه چرا در باشگاه حضور پیدا کردند چنین گفت: اس ام اسی از طرف آقای توفیقی آمد و گفتند من و مهدی امروز در تمرین شرکت نکنیم. قرار بود در باشگاه جلسه هیات مدیره باشد اما ما هرچه منتظر شدیم خبری از کسی نشد و پیدایشان هم نکردیم و حالا داریم باشگاه را ترک می کنیم.

 

جباری در پاسخ به اینکه آیا از باشگاه اخراج شده هم گفت: همین چیزهاست که کسی درباره اش با ما به روشنی صحبت نکرده. ما قرار بود به اتفاق اعضای هیات مدیره در جلسه باشیم اما جلسه ای برگزار نشد. منتظریم این مساله را به صورت رسمی اعلام کنند.

 

 

خبرنگاران از جباری پرسیدند آیا مشکل باشگاه و نتیجه نگرفتن تیم شما دو نفر بوده اید که او در پاسخ گفت: باید در نامه ای که هنوز به ما نداده اند همین ها را بگویند. ما منتظریم باشگاه بگوید چرا ما نباید الان سر تمرین باشیم؟

 

رحمتی هم در پاسخ به خبرنگاران گفت: نظر من هم همینی بود که آقای جباری گفتند.

 

سوال بعدی از جباری حمایت های بیش از حد او از سرمربی تیم در 4 هفته گذشته بود، شماره 8 استقلال در این باره گفت: فعلا همه چیز ظاهرا است! باید موضع شان را رسمی بگویند تا موضع ما هم مشخص شود و درباره همه چیز حرف بزنیم. اما تا الان که واقعا اتفاق های بدی بوده ولی من نمی خواهم پیش پیش درباره مسائل صحبت کنم اما تا همین جای کار هم بی احترامی بزرگی به ما شده و این بدون جواب نخواهد ماند. اما من منتظر اعلام نظر رسمی باشگاه هستم تا مفصل صحبت کنم.

 

خبرنگاران از جباری درباره اعضای هیات مدیره و پاسخگویی آنها پرسیدند که جباری گفت: آقای توفیقی تا یک حدی جواب می داد که ایشان دیگر در هیات مدیره حضور ندارد.

 

مهدی رحمتی هم که با اصرار خبرنگاران برای صحبت مواجه بود گفت: همانطور که مجتبی می گوید ما باید منتظر اعلام رسمی باشگاه باشیم بعد صحبت کنیم. او حتی درباره موضوع کبودی صورتش هم صحبت نکرد و گفت: بعداً.

 

رحمتی این مصاحبه را با لبخند به پایان برد در حالی که جباری مجددا تاکید کرد روحش هم از اتفاقاتی که افتاده خبر ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------