آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

جشنواره گل بارسلونا در شب هت تریک مسی



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,لیونل مسی

بارسلونا باز هم با درخشش مهاجم آرژانتینی اش توانست در لالیگا پیروز شود و به راحتی ایبار را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لالیگا سه شنبه آغاز شد که در مهمترین بازی بارسلونا برابر ایبار قرار گرفت. آبی اناری‌ها به راحتی توانستند مهمان خود را شکست دهند و 6 بر یک پیروز شوند.

 

موقعیت نخست بازی به بازیکنان ختافه رسید اما ضربه شان به گل تبدیل نشد. در ادامه بارسلونا حمله کرد و دروازه بان ایبار چند ضربه مسی را مهار کرد. با این حال خطا روی سمدوف یک پنالتی را به بارسلونا رساند. لیونل مسی از این فرصت بهره برد و توپ را تبدیل به گل کرد. پس از این گل کار برای بارسلونا آسان شد. آنها به حملات خود ادامه دادند و توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. در دقیقه 38 پائولینیو گلزنی کرد.

 

در نیمه دوم دنیس سوارس گل سوم تیمش را به ثمر رساند و دوباره نوبت به مسی رسید. او در دقایق 59 و 62 دو گل دیگر به ثمر رساند. این پایان حملات آبی اناری‌ها نبود. مهاجم آرژانتینی در دقایق پایانی نیز گل دیگری به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش را به چهار برساند.

بارسلونا با این پیروزی 15 امتیازی شد و صدرنشینی اش را حفظ کرد.

 

در دیگر دیدار سه شنبه شب والنسیا در مستایا برابر مالاگا قرار گرفت و با پنج گل حریفش را بدرقه کرد. سیمونه زتزا در این بازی هت تریک کرد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------