آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

والورده: مسی باهوش‌ترین بازیکن جهان است



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی , والورده

بارسلونا با برد 6 بر یک در مقابل آبیار صدرنشین باقی ماند. 

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته پنجم لالیگا در بازی مقابل آبیار با شش گل توانست بر حریف خود مغلوب شود و درخشش نیمار در این بازی بار دیگر او را به اوج رساند. نتیجه نهایی 6 بر یک این بازی با چهارگل مسی تک گل پائولینیو و دنیس سوارز و تک گل آبیار توسط سرجی انریخ به پایان رسید.

 

ارنستو والورده درباره این پیروزی توضیح داد: آبیار تیم شجاعی است، اگر به بازی نگاه کنیم انگار ما به راحتی موفق به این برد شده ایم اما در حقیقت اینگونه نبوده است، بازیکنان آبیار اغلب فضای ما را از بین می بردند و این کار را دشوار می کرد.

 

والورده در خصوص تک گل پائولینیو و تغییر نگرش ها و بدبینی ها بابت خرید این بازیکن گفت: پائولینیو یک استراتژی خاص دارد که می تواند توانایی او را به نمایش بگذارد، از گلزنی او بسیار خوشحال هستم.

 

لیونل مسی با چهار گل شگفت انگیز در این بازی توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود والورده در تمجید از مسی گفت: او هوشمندانه ترین بازیکنی است که من در دنیای فوتبال دیده ام، شما نمی دانید چگونه ظاهر می شود واقعا استثنایی است. او عاشق فوتبال است و هرگز از پیروزی خسته نمی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------