تصویری از آخرین سکانس منصوریان در استقلال/ داش‌علی با لبخند رفت



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان با لبخند از استقلال جدا شد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ منصوریان حتی وقتی که شعارها به اوج رسیده بود هم با لبخند به استقبال سکوها رفت. منصوریان آخرین نفری بود که به استعفا از استقلال فکر و آن را عملی کرد. در هفته‌های اخیر که استقلال نتایج فاجعه‌باری گرفته بود، اعتراض‌ها به سرمربی استقلال بیشتر و بیشتر شده بود. سکوها خواستار اخراج منصوریان شده بودند و از سرمربی‌شان با «حیا کن...رها کن» استقبال می‌کردند.

 

ولی در تمام این مدت علیرضا منصوریان روحیه‌اش را حفظ کرده بود و با لبخند به کارش ادامه می‌داد. حتی در چند تصویر، دیده شده که سرمربی استقلال به بطری‌های پرت شده به سمت نیمکت‌اش هم توجهی نداشت. منصوریان سعی داشت که با قدرت به کارش ادامه دهد.

 

در تمام این دو فصلی که منصوریان روی نیمکت استقلال نشسته بود، او را با لبخند و روحیه بالا دیده بودیم. حتی پس از دیدار شب گذشته و تساوی مقابل ذوب‌آهن که فشارها به اوج خودش رسیده بود، باز هم لبخند از گوشه لب منصوریان محو نمی‌شد. تصاویری از آخرین دقایق حضور منصوریان به عنوان سرمربی استقلال را مرور می‌کنیم. منصوریان تا آخرین لحظه لبخند به لب داشت و واکنشی نداشت به شعارهای تندی که از سکوها سر داده می‌شد.

 

  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,علیرضا منصوریان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------