افتخاری: علی‌رقم میل باطنی با استعفای منصوریان موافقت کردم/ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به خانواده شخصی توهین شود



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز سخت‌ترین تصمیم دوران مدیریتى‌ام را گرفته و علیرغم میل باطنى با استعفاى آقاى منصوریان موافقت کرد. 

به گزارش میزان و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص استعفای علیرضا منصوریان اظهار داشت: امروز سخت‌ترین تصمیم دوران مدیریتى‌ام را گرفته و علیرغم میل باطنى با استعفاى آقاى منصوریان موافقت کرد.

 

وی گفت:‌آقای منصوریان زحمات زیادى براى تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانى، پیروزی در دربى و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان در فصل گذشته بود. او فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقى خواهد ماند. وظیفه خود میدانم از زحمات منصوریان و از بردبارى و حمایت خانواده محترم وی در روزهاى سخت تشکر و قدردانى کنم.

 

افتخاری در پایان گفت: سخنى با هواداران عزیز دارم؛ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهین شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزیز است اما هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که بخاطر ورزش به کسى توهین شود. هواداران عزیز در روزهاى سخت از خود خویشتن‌دارى نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ کنند. استقلال داراى هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامى است، بنابراین حرمت وشأن افراد باید حفظ و رعایت شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------