هافبک بارسلونا: فروش نیمار تصمیم بدی بود



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,بارسلونا

«ایوان راکیتیچ» هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا، فروش نیمار با رقم رکورد شکن 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن را «تصمیمی بد» توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، راکیتیچ که با بخش بین المللی بی.بی.سی گفت وگو می کرد، با بیان این مطلب افزود: به طور شخصی، ترک بارسلونا از سوی نیمار برای من بسیار سخت بود، نه به خاطر اینکه او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست، بلکه به این دلیل که نیمار برای من فرد بزرگی بود.

 

وی ادامه داد: نیمار درون رختکن برای ما بسیار فرد مهمی بود و برای من او یکی از بهترین افرادی بود که در دنیای فوتبال می شناسم؛ به همین دلیل به نظر من اینکه نیمار از بارسلونا برود، تصمیم بدی بود؛ من دوست دارم که او در تیم ما باشد.

 

نیمار بازیکن ملی پوش بارسلونا، چهار فصل برای کاتالان ها به میدان رفت و در 186 بازی، 105 گل به ثمر رساند. با این حال زمانی که این بازیکن به طور علنی خواستار ترک بارسلونا شد، مسئولین این باشگاه چاره ای به جز موافقت با درخواست وی نداشتند؛ کما اینکه رقم پیشنهادی پاری سن زرمن نیز به شدت وسوسه انگیز بود.

 

راکیتیچ با این حال خاطرنشان کرد: اگر تیمی بخواهد که نیمار را به خدمت بگیرد و او نیز تصمیم به ترک بارسلونا بگیرد، ما باید به تصمیم نیمار احترام بگذاریم و برایش بهترین ها را آرزو کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------