خیز مسی برای بازگشتی دوباره/کار رونالدو خیلی سخت است



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,مسی

لیونل مسی یکی از درخشان‌ترین شروع‌های خود با بارسا را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مسی خوب می داند که بختی برای بردن توپ طلای 2017 ندارد چون رونالدو و تیمش آن قدر خوب بوده اند که از الان همه چیز تمام شده باشد. اما داستان فصل جدید متفاوت است.

 

مسی دیگر نیمار را کنار خود نمی بیند اما این قضیه به جای اینکه باعث افت مسی شود باعث شکوفایی او شده. مسی همین سه شب پیش 4 بار دروازه ایبار را در نیوکمپ باز کرد. هفته قبل هم در لیگ قهرمانان اروپا 2 گل وارد دروازه بوفون کرد تا یک تنه بارسا را در لالیگا و لیگ قهرمانان به سمت موفقیت هدایت کرده باشد.

 

مسی که حتی دمبله را هم کنار خود دیگر ندارد، به همراه سوارز که چندان آماده نیست و دلوفئو و دنیس سوارز بار خط حمله بارسا را به دوش می کشد و تا الان در این امر موفق بوده.

 

 از سوی دیگر رئال مادرید که در غیاب رونالدو چندان در نتیجه گیری موفق عمل نکرد، حتی با بازگشت رونالدو هم نتوانست پیروزی را تجربه کند. غیبت 5 جلسه ای رونالدو کاری کرد تا رئال مقابل والنسیا و لوانته امتیاز از دست بدهد. بازگشت رونالدو هم کمک چندانی به رئال نکرد چون آن ها چهارشنبه شب 1-0 به بتیس باختند.

 

روندی که این دو بازیکن و تیم هایشان در آغاز فصل 2017-2018 در پیش گرفته اند، این طور نشان می دهد که ممکن است داستان توپ طلای 2018 با داستان توپ طلای امسال کاملا متفاوت باشد و مسی این شانس را دارد تا " بالن دور" ششم را نیز مال خود کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------