درخشان:شانس بالای پرسپولیس برای شکست الهلال /بازیکنان به خاطر طارمی تمرکز خود را از دست ندهند



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی , درخشان

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شانس زیادی برای پیروزی دارد گفت: امیدوارم بازیکنان به خاطر محرومیت طارمی و مشکلات ایجاد شده ناشی از آن تمرکز خود را از دست ندهند. 

حمید درخشان در گفت و گو با  ایرنا درخصوص دیدار فرداشب پرسپولیس و الهلال عربستان، گفت: بازی بسیار حساس و سختی مقابل الهلال در پیش روی سرخپوشان است و از بازیکنان پرسپولیس می خواهم اصلا به مشکل پیش آمده بابت مهدی طارمی فکر نکنند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله دارد و امیدوارم آنها بتوانند جای خالی طارمی را پر کنند. بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا تلاش زیادی کرده اند و نباید به خاطر بی دقتی های احتمالی در این بازی سرنوشت ساز سال ها افسوس بخوریم.

 

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس برای برتری مقابل الهلال شانس بسیار زیادی دارد زیرا ما در مرحله مقدماتی با این تیم بازی کرده ایم و هیچ استرسی در این دیدار نخواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازگشت نوراللهی به پرسپولیس برای دیدار با الهلال خبر بسیار خوبی بود که امیدوارم او نیز بتواند مانند همیشه به پرسپولیس کمک کند.

 

درخشان درخصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل و اول فصل آینده به خاطر فسخ یک طرفه قرار داد طارمی با باشگاه ترکیه ای، اظهار کرد: خوشبختانه پرسپولیس از نظر بازیکن هیچ چیز کم ندارد و اگر بتوانند با بازیکنانی که قراردادشان تمام می شود تمدید کنند این تیم اصلا نیاز به جذب بازیکن جدید ندارد البته این موضوع نباید باعث بی تفاوتی باشگاه شود و آنها باید هرچه سریعتر برای حل مشکلات اقدام کنند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس فردا سه شنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19.30 در ابوظبی به مصاف الهلال عربستان می رود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------