آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

انتقال رسمی دیگو کاستا به اتلتیکو با ۵۸ میلیون پوند



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,دیگو کاستا

دیگو کاسته که صحبت از توافقش با اتلتیکومادرید برای جدایی از چلسی و پیوستن به این تیم به میان بود بالاخره قراردادش را با تیم مادریدی نهایی کرد.

به گزارش مهر، دیگو کاستا انتقال ۵۸ میلیون پوندی از تیم فوتبال چلسی به اتلتیکومادرید را تکمیل کرد. هفته گذشته دو باشگاه بر سر قیمت این بازیکن توافق کرده بودند و بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی روز گذشته قرارداد او رسمی شد.

 

البته به خاطر محرومیت ۶ ماهه اتلتیکومادرید از فعالیت در بازار نقل و انتقالات به این معنی است که این بازیکن تا ژانویه نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود و بازی تیم جدیدش مقابل تیم قدیمی‌اش در لیگ قهرمانان را هم باید از روی سکوها تماشا کند.

 

با این قرارداد شایعات مربوط به این بازیکن و باشگاه انگلیسی به پایان می‌رسند و به نظر مشکلات به اتمام رسیده‌اند. پیش از این صحبت از درگیری بین کاستا و کونته بود و حالا بعد از قطعی شدن این انتقال کونته در مصاحبه‌ای اعلام کرده همان طور که از قبل گفته بوده است مشکلی با این بازیکن ندارد و برای آینده‌اش آرزوی بهترین‌ها را دارد.

 

کاستا در دوران حضور در چلسی دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی لیگ کاپ به دست آورد. او در سال ۲۰۱۴ و در ازای ۳۲ میلیون پوند به تیم لندنی ملحق شده بود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------