تیم‌ملی که دولت احمدی‌نژاد نیست استاد کی‌روش!



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,کی  روش

تمرینات تیم‌ملی از امروز شروع می‌شود اما کسی نمی داند ملی‌پوشانش دقیقا چه کسانی هستند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پیچیدگی های کارلوس کی روش هر بار بیش از قبل می شود. او این بار هم دارد بازیکنانی به تیمش دعوت می کند که قرار نیست اسم های شان فعلا و تا زمان اولین اردو رسانه ای شود. او بار قبل هم در اوایل امسال، تیم ملی را با بازیکنانی منتخب از لیگ تمرین می داد که مثلا کنعانی زادگان هم برای پر کردن اردو از بازیکن در آن حضور داشت. سرمربی اعلام کرده بازیکنانی که می خواهند را با پیامک دعوت می کنند.

 

این روند دعوت پیامکی به جای اعلام رسمی دعوت از بازیکنان در سایت فدراسیون فوتبال، شباهت زیادی به رفتارهای محمود احمدی نژاد در عزل و نصب های موبایلی دارد. کارلوس بی شک از روند آماده سازی تیم ملی و عدم حمایت ها دلخور است. دلخور از مسئولان عالیرتبه ورزش کشور.

 

اما این تملک بر تیم ملی و بی خبر گذاشتن رسانه ها از انچه در تیم ملی می گذرد، آن هم قبل از بازی های دوستانه شاید چندان خوشایند نباشد. این روزها تیم ملی بیش از هر چیز به دیده شدن و ایجاد هیجان عمومی نیاز دارد چون بخش عمده ای از درآمدهایش با مشارکت و پیامک های مردم باید تامین شود. این دیگر نکته ای است که باید فدراسیون فوتبال مد نظر داشته باشد و برایش با سرمربی به یک توافق برنده برسد!

 

کاری که تاج و دوستانش و قبل از او کفاشیان هیچ گاه نتوانستند انجامش دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------