باشگاه‌های بدون مجوز حرفه‌ای از آسیا حذف می‌شوند؛ امروز آخرین فرصت



  اخبار ورزشی  ,خبرهای ورزشی , باشگاه‌های بدون مجوز

رییس کمیته‌ صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال می‌گوید باشگاه‌ها تا پایان وقت اداری امروز (دوشنبه) مهلت دارند مدارکشان را برای صدور مجوز حرفه‌ای به AFC ارسال کنند.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، سهیل مهدی درباره مهلت باشگاه‌ها برای ارسال مدارکشان به AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: AFC یک سامانه آنلاین دارد که برای کلیه باشگاه‌ها در یک زمان خاص باز می‌شود و در یک زمان مشخص هم بسته می‌شود. امروز (دوشنبه) آخرین مهلت برای ارائه مدارک باشگاه‌ها است و پس از آن سامانه بسته می‌شود تا مدارک بررسی شوند. باشگاه‌های لیگ یک و لیگ برتر مدارکشان را برای بررسی حرفه‌ای بودن‌شان ارسال کرده‌اند.

 

او درباره این که چه باشگاه‌هایی این اقدامات را انجام داده‌اند، گفت‌: باشگاه‌ها فعلا برای ورود به این سیستم مهلت دارند و هنوز هم مدارکی در حال‌ ارسال شدن است. اجازه بدهید تا ما نام باشگاه‌ها را مطرح نکنیم. این مدارک صرفا، مدارک مالی نیست بلکه مدارک پرسنلی، حقوقی، ورزشی، زیر ساخت استادیوم‌ها، پزشکی و ... هستند تمامی موارد باید کامل باشد و صرفا مدارک مالی مهم نیست.

 

رییس کمیته‌ صدور مجوز حرفه‌ای که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌هایی که مدارکشان را کامل ارسال نکنند صرفا از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شوند یا از لیگ برتر هم کنار می‌روند؟ گفت‌: بحث اول شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا است که یکی از شرایط آن داشتن مجوز حرفه‌ای است. قاعدتا اگر واجد شرایط برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشند اما مجوز حرفه‌ای نداشته باشند تیم بعدی جایگزین می‌شود. بهتر است مراحل حرفه‌ای شدن را طی کنیم تا استانداردهایی که فیفا و AFC از ما می‌خواهند در لیگ برتر خودمان هم پیاده شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------