آزادی: گل‌محمدی و حسینی زوج طلایی فوتبال ایران هستند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,آزادی

بازیکن جوان و تاثیرگذار تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید گل‌محمدی و حسینی زوج طلایی ایران هستند که اگر روی هر نیمکتی بنشینند می‌توانند باعث موفقیت آن تیم شوند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیروزی برابر گسترش فولاد باعث شد تا تراکتورسازان سه امتیاز دیگر را کسب کنند و به رتبه هشتم جدول صعود کنند. یکی از عوامل نتایج خوب تراکتورسازان در این فصل، به بازی گرفتن جوانانی است که توانستند در مواقع حساس سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان بیاورند. یکی از این جوانان محمدرضا آزادی است.

 

محمدرضا آزادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تراکتورسازی در این فصل، بیان‌ کرد: ما همه نمی‌دانستیم که چه چیزی در این فصل پیش‌رویمان خواهد بود اما  خدا را شکر تا الآن توانستیم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

 

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی درباره حضور یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی در کادر فنی سرخ‌پوشان تبریز، تصریح کرد: تاثیر گل‌محمدی در تیم مشخص شد. او کار کردن با جوانان را به خوبی بلد است و شاید اگر هر مربی دیگری بود تا این حد به ما جوانان اطمینان نمی‌کرد و به ما بازی نمی‌داد. مجتبی حسینی نیز حضورش بسیار مثمرثمر بوده و بازیکنان جوان تیم توانسته‌اند به نحو احسن از تجربیات او استفاده کنند. او و یحیی زوج طلایی ایران هستند که اگر روی هر نیمکتی بنشینند می‌توانند باعث موفقیت آن تیم شوند.

 

او درباره بهترین عملکردش در این فصل، اظهار کرد: دیدار با نفت بهترین بازی من برای تراکتورسازی بود که در آن دیدار توانستم یک پنالتی‌ بگیرم و پاس گل نخست تیم را برای محمد ایران‌پوریان فراهم کنم. سه امتیاز آن بازی برایم بسیار دلچسب بود زیرا پس از سه باخت متوالی به آن پیروزی نیاز داشتیم و شکست نفت باعث شد خودمان را باور کنیم و بتوانیم در ادامه‌ فصل نتیجه‌ خوبی بگیریم.

 

بازیکن جوان تراکتورسازی درباره پر کردن جای بازیکنان با تجربه اما مصدوم و احتمال به وجود آمدن رقابت بین جوانان و بازیکنان با تجربه و همچنین ایجاد فضای سنگین در تیم، اظهار کرد: من نمی‌دانم چه جوابی به این سوال بدهم اما می‌دانم که مهم‌ترین نکته تنها موفقیت تراکتورسازی است. فرقی نمی‌کند من باشم یا بازیکن دیگری. تنها چیزی که برای تمام بازیکنان خوشایند است، پیروزی تراکتورسازی در آینده و موفقیت تیم است زیرا هواداران هستند که با این پیروزی‌ها به تیم خود دلگرم و برای حمایت ما در بازی‌های آینده ترغیب می‌شوند.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------