ذوالفقارنسب: باشگاه پرسپولیس و طارمی اشتباه کردند/ کی‌روش حق دارد عصبانی شود



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی, ذوالفقارنسب

یک کارشناس فوتبال گفت: در مساله مهدی طارمی هم باشگاه و هم خود طارمی اشتباه کردند و باید تنبیه شوند. 

بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار روز پنجشنبه ایران و توگو اظهارداشت: شناخت زیادی از توگو ندارم، این تیم آفریقایی بازیکن شاخصی هم در باشگاه‌های اروپا ندارد، با این حال باید ارزیابی دقیق را در زمین مسابقه از این تیم انجام داد، ممکن است تیم خوبی باشد.

 

وی در مورد اینکه هدف کی‌روش از بازی با این تیم چه می‌تواند باشد، اظهارداشت: ایران به جام جهانی صعود کرده و از حالا باید به فکر مرحله نهایی جام جهانی باشد، در این‌گونه بازی‌ها سرمربی به دنبال آزمایش بازیکنان و سیستم بازی تیمش است تا زمانی که حریفان ما در جام جهانی مشخص نشوند هم نمی‌توانیم بازی دوستانه مناسبی برگزار کنیم. بعد از قرعه‌کشی جام جهانی می‌توان براساس شهرهایی که در آن بازی خواهیم کرد و حریفانی که مقابلمان قرار می‌گیرند بازی‌های تدارکاتی مناسبی را انتخاب کنیم. در جام جهانی تیم‌هایی مثل توگو دیگر حضور ندارند.

 

این کارشناس فوتبال در مورد دیدار با روسیه میزبان جام جهانی در 18 مهر گفت: اگر این بازی در تقویم فیفا آمده باشد و روسیه هم آن را جدی بگیرد قطعاً محک خوبی برای تیم ملی ایران خواهد بود، من آن مسابقه را مثبت ارزیابی می‌کنم.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت محرومیت مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس گفت: در رابطه با فعل و انفعالات آن 10 روز، باشگاه ضعیف عمل کرد، نمی‌دانم بگویم رفقا، دلالان یا دوستان ایجنت طارمی که او را به ترکیه بردند و آوردند هم اشتباه عمل کردند، فردی هم که پول را در یک عمل احساسی به طارمی داد کار درستی نکرد و رضایت باشگاه ترکیه‌ای جلب نشد. در قضیه طارمی بی‌تجربه و ساده‌انگارانه و آماتوری عمل کردیم. در این مسئله آنهایی که اشتباه کردند باید تنبیه شوند، خود طارمی هم خودسرانه کار کرد.

 

ذوالفقار نسب در مورد اینکه کی‌روش از محرومیت طارمی به شدت عصبانی است، گفت: کی‌روش حق دارد، یکی از بازیکنان کلیدی‌اش 4 ماه محروم شده است، خود طارمی از این مسئله طفره می‌رود، خود باشگاه پرسپولیس هم نمی‌گوید چه اتفاقی افتاده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------