نام فرهاد مجیدی از کجا برای استقلال مطرح شد؟



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,فرهاد مجیدی

در حالی که سید رضا افتخاری حضور فرهاد مجیدی را در استقلال منتفی می داند ظاهرا بازیکن سابق آبی‌های پایتخت در یک قدمی بازگشت به این تیم قرار دارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، روز گذشته (چهارشنبه) وینفرد شفر، میک درموت را به عنوان دستیار اول خود در استقلال انتخاب کرد و به ‌این‌ ترتیب سرنوشت دستیاران ایرانی شفر نامشخص باقی ماند.

 

در این میان نام‌های مختلفی در رسانه‌ها  مطرح است و ظاهرا کمیته‌ فنی باشگاه استقلال به دنبال آوردن افرادی مانند سیروس دین محمدی به کادرفنی است و تمایلی به آوردن نام‌های بزرگ در کنار شفر ندارد.

 

با این حال نام فرهاد مجیدی پر رنگ‌تر از گذشته در استقلال مطرح شده است. حتی برخی از منابع خبری احتمال داده‌اند که او در یکی، دو روز آینده به عنوان مربی استقلال کارش را آغاز کند. حتی گفته می‌شود که جذب بهنام برزای، بازیکن جوان استقلال که با نظر منصوریان از این تیم کنار گذاشته شده بود هم با نظر فرهاد مجیدی در حال‌ شکل‌گیری است. این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که فرهاد مجیدی در گذشته‌ای نه چندان دور از سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرده بود و در ادامه‌ روز گذشته با چرخش قابل ملاحظه‌ای از افتخاری بابت مقابله با بازیکن سالاری تعریف کرد.

 

با این حال سید رضا افتخاری مشخصا تمایلی به حضور مجیدی در استقلال ندارد و این که شفر نام مجیدی را در نشست خبری مطرح کرد، را تنها یک اشتباه لپی دانست.

 

در این جا این سوال مطرح می‌شود که فرهاد مجیدی ‌دقیقا از کجا حمایت می‌شود که قرار است به کادرفنی استقلال ‌اضافه شود. شاید پاسخ به این سوال خیلی سخت نباشد، اما گذشت زمان همه چیز را در یکی، دو روز آینده روشن می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------