غیبت عجیب و بحث‌برانگیز عضو هیئت مدیره استقلال در روزهای انتخاب شفر



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,استقلال

عضو هیئت مدیره استقلال در هیچ‌کدام از جلسات انتخاب سرمربی آبی‌پوشان حضور نداشت.

 تسنیم نوشت: هفته‌ای که گذشت رفت‌وآمدهایی زیادی در باشگاه استقلال صورت گرفت که در نهایت منجر به انتخاب وینفرد شفر به‌ عنوان سرمربی جدید استقلال شد. رضا افتخاری پس از مذاکره با گزینه‌های مدنظر، جلسه‌ای با اعضای کمیته فنی برگزار کرد تا موافقت آنها را برای انتخاب شفر بگیرد. در این جلسه، جواد قراب و اکبر عباس ملکی از اعضای هیئت مدیره حضور داشتند اما خبری از حسن زمانی نبود. او که به‌خاطر اظهارنظرهای صریح خود بارها در کانون توجهات قرار گرفته بود، این بار سکوت کرد.

 

خبرنگار تسنیم با زمانی تماس گرفت تا دلیل غیبتش را بپرسد که عضو هیئت مدیره استقلال گفت: به‌دلیل درگیر بودن و شرکت در جلسات مجلس شورای اسلامی نتوانستم در جلسات باشگاه استقلال شرکت کنم.

 

با وجود اظهار نظر زمانی، به نظر می‌رسد غیبت او به مسائل دیگری ارتباط داشته باشد. ظاهراً عضو هیئت مدیره استقلال از روند انتخاب وینفرد شفر ناراحت است. در آخرین جلسه هیئت مدیره، قرار بر این بود که رزومه 6 مربی توسط اعضای کمیته فنی بررسی و پس از جمع‌بندی در مورد سه گزینه نهایی، گزارش آن تحویل هیئت مدیره شود، در این میان، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه پس از صحبت با چند گزینه، با شفر به توافق رسید و جلسه‌ای را با کمیته فنی برگزار کرد تا خبر از توافق با شفر بدهد.

 

در این جلسه، افتخاری اعضای کمیشته فنی را متقاعد می‌کند که انتخاب او از هر جهت به‌سود استقلال است. اعضای کمیته فنی هم با انتخاب شفر موافقت می‌کنند. افتخاری هم از همه اعضا امضا می‌گیرد که آنها موافق انتخاب شفر بوده‌اند، در این بین، ملکی و قراب در جریان مذاکرات با شفر بودند و مدام در باشگاه استقلال حضور پیدا می‌کردند، اما خبری از زمانی نبود. این مسئله یکی از دلایل ناراحتی زمانی بوده و موارد دیگری هم وجود دارد که قرار شده در جلسه هفته آینده، عضو هیئت مدیره آن را مطرح کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------