تایید "جشن تولد" و دریافت کمک میلیونی پرسپولیس در امارات از سوی ترکاشوند



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,پرسپولیس

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تایید کرد که یک هوادار در اردوی امارات به باشگاه مبلغی را پرداخت کرده تا به بازیکنان پاداش داده شود. او هم‌چنین برگزاری جشن تولد شبانه در خارج از اردوی امارات پرسپولیس را نیز تایید کرد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، طی هفته‌ گذشته حواشی زیادی درباره‌ی اردوهای پرسپولیس در امارات پیش از بازی با الهلال و الاهلی ایجاد شده است. محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با رادیو تهران با اشاره به حاشیه‌های پیرامون این اردوها و درباره جشن شبانه برخی بازیکنان پرسپولیس که ظاهرا در تولدی حاضر شده‌اند و تا پاسی از شب در این تولد بوده‌اند؟ گفت: این جشن تولدی که می‌گویند جشن تولد پسر خود من بوده است. بازیکنان خاصی در آن مراسم من حضور نداشت، این که من بخواهم بعنوان مسئول اجرایی تیم بازیکنان را به آن مراسم ببرم، صحت ندارد.

 

معاون اقتصادی پرسپولیس درحالی برگزاری جشن تولد فرزندش را تایید می‌کند که در ادامه درباره شب نشینی برخی از بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با الهلال، می‌گوید: اصلا چنین مساله‌ای وجود نداشت. من عکسی که منتشر شده بود را دیدم  ولی خود آن افراد این مساله را تکذیب کردند، آنها گفتند که فتوشاپ شده است. بعد از بازی با الهلال، بازیکنان پنج روز تعطیل بودند. خود کمال کامیابی نیا روز مسابقه خانواده‌اش به دوبی آمدند و سه، چهار روز در امارات ماندند. من خودم به خاطر دارم که پندار خمارلو به برانکو اعلام کرد که برخی از بازیکنان قصد ماندن در امارات را دارند و او هم موافقت کرد. شاید این عکس برای بعد از مسابقه باشد ولی قطعا می گویم که روز قبل از مسابقه چنین اتفاقی نیفتاده است.

 

ترکاشوند درباره این که برانکو این موضوع را نه تایید و نه تکذیب کرد، گفت‌: اگر اتفاقی افتاده باشد و برانکو از آن آگاه باشد باید آن را به صورت کتبی به ما اعلام کند. تا الان نامه‌ای مبنی بر تنبیه و تشویق بازیکنی ارسال نشده است.

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس هم‌چنین در ادامه‌ درباره خبر ایسنا مبنی بر پرداخت پاداش 85 میلیونی به سه کارمند باشگاه پرسپولیس که یکی از هواداران این پول را پرداخت کرده بود، اظهار کرد: من متن را خوانده‌ام. یکی از آن کارمندان باشگاه من هستم. چون من یکی از نفراتی هستم که در همه سفرها حضور دارم. نفرات دیگر آقای رضایی و پندار خمارلو هستند. کارمندان دیگری هم هستند.

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بله. درباره این مطلب هم اینکه در اردوی امارات یک شخصی آمد و خودش خواست مبلغی را به بازیکنان پرداخت کند که طاهری این اجازه را به او نداد وارد رختکن شود. پول را ما گرفتیم و این مبلغ به عنوان پاداش از این پول به بازیکنان پرداخت شد و امضا گرفته شد تا بداند که پول کجا رفته است. من خودم یک ریال از این پول را نگرفتم.

 

وی در پاسخ به اینکه این رویه دریافت و هزینه کمک‌ها به دلیل اینکه باشگاه پرسپولیس دولتی است خلاف قانون است، گفت: از زمانی که ما آمده‌ایم چنین اتفاقی افتاده است. خود این آقا آمده و خواسته پول را بدهد و ما هم این کار را کرده‌ایم. می‌توانستیم این کار را نکنیم اما چون تیم برده بود این کار انجام شد.

 

معاون اقتصادی باشگاه درحالی دریافت و پرداخت پاداش را تایید می‌کند که در ادامه پرداخت پاداش با کارمندان باشگاه را تکذیب کرد.

 

ترکاشوند هم‌چنین با اشاره به بازی برگشت مقابل الهلال، گفت‌: بالاخره زیبایی فوتبال به همین مسائل است در سال‌های گذشته هم این اتفاق افتاده است. ان‌شاء‌الله بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را می‌کنند و به این مسابقه می‌روند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

 

او درباره جلساتی که برای تمدید قرارداد برانکو برگزار شده، افزود: یکی از اهداف باشگاه این است که ثبات داشته باشیم. یکی از برنامه‌های ما تمدید قرارداد با برانکو است و در همین راستا روز شنبه جلسه‌ای بین برانکو و طاهری برگزار شد. البته من در جریان جزئیات این جلسه نیستم ولی حتما یکی از بحث‌های جلسه درباره تمدید قرارداد بوده است. البته در دو سفر قبلی که همراه پرسپولیس بودیم جلساتی بین طاهری و برانکو برگزار شد و به جد به دنبال تمدید قرارداد با برانکو هستیم. خود او هم نظر مثبتی نسبت به این مساله دارد.

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره اقداماتی که باشگاه برای تامین پول جریمه باشگاه پرسپولیس درباره پرونده ژوزه انجام داده، اظهار کرد: این مساله فشار بزرگی را به باشگاه وارد کرد ولی پول آن را پرداخت کردیم. این پولی بود که از سهم روزمره و جاری باشگاه بوده است. من از دست اندرکاران در دولت و هیات دولت می‌خواهم که به ما کمک کنند تا نقدینگی ما تامین شود. مبلغی که هواداران به باشگاه پرداخت کرده بودند بخش کمی از این پول را شامل می‌شد. پولی حدود 600 – 700 میلیون تومان از هواداران جمع‌آوری شده بود که مبلغ زیادی نبود و ما پول ژوزه را از طریق ‌اسپانسر پرداخت کردیم.

 

ترکاشوند درباره این مساله که در ابتدا مبلغ پرداختی هواداران به طور روشن اعلام نمی‌شد، گفت‌: در این دو سال که من حضور داشتم چیزی به جز شفاف سازی وجود نداشت. برخی از دوستان در چند وقت اخیر به دنبال این هستند که باشگاه را به حاشیه ببرند اما من می‌گویم که با تمام توان‌مان کار را جلو می‌بریم و اتفاقاتی که در چند وقت اخیر به باشگاه نسبت داده‌اند مورد تایید ما نیست.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا پول مانوئل ژوزه به صورت قسطی پرداخت شده است، گفت‌: نه این طور نیست. کل پول ژوزه پرداخت شده است. ما این پول را در چند بخش و در روزهای پشت سر هم پرداخت کرده‌ایم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------