آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

هر آمدنی رفتنی دارد/ منصوریان این فصل مربیگری نمی‌کند/ استقلال برنده دربی است



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,بهتاش فریبا

بهتاش فریبا مدعی است که سرمربی سابق استقلال قصد مربیگری در این فصل را ندارد و این تیم در دربی هشتاد و پنج پیروز خواهد شد. 

بهتاش فریبا مربی سابق تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضور شفر در استقلال اظهار داشت: به او خوشامد می‌گوییم که به استقلال آمد امیدوارم در کارش موفق شود و بتواند نتایج خوبی را با استقلال کسب کند.

 

وی در خصوص جدایی خودش از جمع استقلالی‌ها تصریح کرد: بالاخره هر آمدنی یک رفتنی دارد تقدیر این گونه بود که از جمع استقلالی‌ها جدا شویم ما همیشه استقلالی خواهیم بود و اگر لازم باشد باز هم به این تیم کمک خواهیم کرد.

 

مدیر فنی اسبق استقلال در خصوص حضور درموت به عنوان جانشین منصوریان ا فزود: خود علی آقا از ایشان و مصطفوی خواست به تیم کمک کنند به نظر من دمورت می‌توانست در این فصل به عنوان مربی در استقلال فعالیت کند او شناخت خوبی از استقلال دارد پیش بینی ام این است که استقلال در دربی هم به را حتی پیروز می‌شود.

 

فریبا در خصوص اینکه آیا منصوریان قصد مربیگری دارد یا خیر؟ ادامه داد: من با علی در این مدت سه بار تلفنی صحبت کردم او فعلا درگیر کارهای شخصی خودش است. به نظرم منصوریان امسال نباید مربیگری کند او نیاز به استراحت دارد و اگر می‌خواهد دوباره سرمربیگری را آغاز کند باید از ابتدای فصل آینده باشد.

 

مدیر فنی سابق ا ستقلال در پایان در خصوص حضور مربیان ایرانی در کادر فنی شفر گفت:‌هر مربی خودش کادر فنی‌اش را انتخاب می‌کند اما دین محمدی و طاهری هر دو از بزرگان استقلال هستند. ظاهری نزدیک به هفت سال در استقلال بوده و حتی وی کمک مربی سپاهان بوده و از تجربه خوبی برخوردار می‌باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------