آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

صدور اظهارنامه ۴ میلیارد تومانی علیه وزارت نفت، باشگاه و هیات واگذاری + سند



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,باشگاه نفت

اظهارنامه‌ای 40 میلیارد ریالی در موضوع باشگاه نفت علیه وزارت نفت، باشگاه، اداره کل ورزش و جوانان تهران و هیات واگذاری باشگاه صادر و تاکید شده چنانچه تا ۱۰ روز آینده تکلیف این مطالبات روشن نشود، اقدامات قانونی انجام خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه نفت تهران در تاریخ ۱۵ شهریور ماه به شرکت فرآورده‌های نفتی پارس طلاییه انتقال یافت و اداره کل ورزش جوانان استان تهران برای این تیم و مالک جدیدش پروانه فعالیت موقت یک ماهه صادر کرد تا پس از مشخص کردن تکلیف بدهی‌های معوقه این باشگاه، نفت تهران را به طور کامل به شرکت پارس طلاییه منتقل کند.

 

امروز جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون ماده ۵ برای تصمیم‌گیری در رابطه با انتقال باشگاه نفت شرکت پارس طلاییه انجام می‌شود.

 

در حالی که مالکان شرکت پارس طلاییه از اقدامات‌شان برای مشخص کردن تکلیف بدهی‌های این باشگاه صحبت می‌کردند نمایندگی شرکت آلشپورت اظهارنامه‌ای از دادگستری دریافت کرده و عنوان کرده که هیچ صحبتی با او درباره طلبش از باشگاه نفت نشده است. طلب نمایندگی آلشپورت مبلغی بیش از ۴۰ میلیارد ریال است.

 

نمایندگی آلشپورت این اظهارنامه را علیه وزارت نفت، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شرکت فرآورده‌های نفتی پارس طلاییه، موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران، هیات فوتبال استان تهران و در نهایت هیات واگذاری باشگاه نفت تهران ارسال کرده است.

 

همچنین در پایان این اظهارنامه اعلام شده که از تاریخ ۱۵ مهرماه به مدت ۱۰ روز اگر تکلیف این بدهی مشخص نشود نمایندگی آلشپورت اقدامات لازم را برای دریافت این طلب انجام می‌دهد.

 

  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,باشگاه نفت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------