جلالی: سعی کردیم از ‌وقفه لیگ استفاده بهتری کنیم/ مربیان ما فضای اثبات کردن‌ خود را ندارند



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان میگوید از وقفه لیگ تیمش استفاده کرده است.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیس از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: سعی می‌کنم کارمان را  بازی به بازی پیش ببریم زیرا وقفه‌هایی که وجود داشت نمی‌توانستیم برنامه‌ریزی کنیم اما سعی کردیم از این وقفه‌ها استفاده بهتر کنیم ‌و این تعطیلات را به یک فرصت تبدیل کنیم.

 

او در ادامه اضافه کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنانم تمرینات خوبی را انجام دادند و از همه مهم‌تر این است که بازیکنانم اشتیاق لازم را دارند. امیدوارم بازیکنانم بتوانند بازی خوب و موفقیت‌آمیزی انجام دهند. فقط یکی از بازیکنان خارجی ما مصدوم است و یک بازیکن محروم هم داریم که بازیکن تیم امیدمان محسوب می‌شود.

 

وی تصریح کرد: وقتی می‌خواهیم در لیگ ۳۰ بازی در طول ۱۰ ماه انجام دهیم قاعدتا باید بدانیم که باید تغییراتی در تیم ایجاد شود. ما همیشه سعی می‌کنیم تیم‌های حریف را آنالیز کرده و بر اساس آن تیم خودمان را چیده‌مان کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که چقدر امید دارد تیمش به صدر جدول نزدیک شود؟ گفت: هر کسی دوست دارد تیمش به رده‌های بالای جدول برسد اما ما باید ظرفیت‌های‌مان را در نظر بگیریم. از نظر بودجه یکی از تیم‌های کاملا متوسط لیگ هستیم یعنی اگر به نسبت ۱۶ تیم لیگ برتر نگاه کنیم ما متوسط رو به پایین هستیم اما با این اوصاف کارمان را با آرامش پیش می‌بریم و در مجموعه ما همه یک صدا هستیم بنابراین سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم. در تیم ما هم آرامش وجود دارد و هم بازیکنان ما اشتیاق بالایی دارند که باعث پیشرفت تیم ما می‌شود.

 

جلالی در ادامه درباره برکناری برخی مربیان لیگ برتری هم گفت: در این باره صحبت‌های زیادی مطرح شده است. یک مربی را انتخاب می‌کنند و بعد از پنج الی شش هفته به این نتیجه می‌رسند که آن مربی خوب نیست و باید تغییر کند. آن‌ها در درجه اول انتخاب خودشان را زیر سوال می‌برند یعنی انتخاب آن‌ها محکوم است یعنی اگر قرار است مربی بیاورند باید همه جوانب آن را بررسی کنند تا ببینند شرایطش چگونه است و وقتی یک مربی را آوردند حداقل یک نیم فصل به او فرصت بدهند.

 

او در ادامه گفت: به نظر من سطح مربیگری در فوتبال ما در جایگاه خوبی است اما موضوع اصلی این است که اگر می‌بینیم مربیان ما فضای کار و همین‌طور اثبات کردن شایستگی خودشان را ندارند به خاطر این است که ضعف مدیریتی است که وجود دارد و مساله بعدی که کار را سخت می‌کند ارتباطات نداشتن است. یک مربی که در اروپا کار می‌کند حتی اگر متوسط هم باشد اما این شانس را دارد که در بیش از ۳۰ کشور مربیگری کند اما یک مربی در ایران حتی اگر مربی خوبی هم باشد شانس این را ندارد که در جای دیگر کار کند. این دلایل صرفا ورزشی هم ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------