آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

رونمایی از استقلال شفر



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,استقلال

هفته نهم لیگ برتر در حالی جمعه پیگیری می‌شود که آبی‌پوشان تهرانی برای اولین‌بار با هدایت شفر به میدان خواهند رفت. 

به گزارش ایسنا، هفته نهم لیگ برتر فوتبال که پنج‌شنبه با برگزاری دو دیدار آغاز شده بود جمعه نیز با انجام شش بازی باقیمانده پیگیری خواهد شد تا پرونده این هفته از مسابقات بسته شود.

 

سپاهان اصفهان ـ سیاه جامگان مشهد

این دیدار رقابت دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی است. سپاهان تا پایان هفته هشتم با هفت امتیاز در رتبه چهاردهم و سیاه جامگان نیز با هفت امتیاز رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده است اما انتظارها از سپاهان بیش‌تر از تیم مشهدی است و در این دیدار نیز بیش‌ترین فشار روی کرانچار و شاگردانش خواهد بود. آخرین برد طلایی‌پوشان اصفهان به هفته چهارم بر می‌گردد. از طرفی گفته می‌شود کرانچار تا پایان نیم فصل از باشگاه مهلت گرفته و در صورت کسب نکردن نتایج مثبت محرم نویدکیا جایگزین او خواهد شد. علی کریمی، هافبک ملی‌پوش سپاهان که در بازی با فولاد خوزستان مصدوم شده بود به همراه عزت‌الله پورقاز که در بازی با پرسپولیس مصدوم شد می‌تواند در بازی با سیاه جامگان به میدان برود. سپاهان و سیاه جامگان از ساعت ۱۷ جمعه با قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

 

سایپا ـ سپیدرود رشت

سایپا که با هدایت علی دایی توانسته در لیگ امسال خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کند تا هفته قبل در بین تیم‌های بالا جدولی قرار گرفته بود اما با تساوی مقابل ذوب‌آهن به رتبه ششم جدول سقوط کرد. سپیدرود رشت نیز بعد از باخت مقابل استقلال در هفته هشتم با هشت امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی مسابقات جای گرفته است. غلامرضا رضایی هم‌چنان با رشتی‌ها تمرین نمی‌کند و در بازی فردا نیز در ترکیب قرار نخواهد داشت. این دیدار از ساعت ۱۶ جمعه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

 

استقلال تهران ـ فولاد خوزستان

این اولین بازی است که شفر آلمانی روی نیمکت استقلال خواهد نشست. آبی‌پوشان پایتخت بعد از جدایی منصوریان مقابل سپیدرود به برتری رسیدند تا با هشت امتیاز به رتبه یازدهم صعود کنند و در بازی فردا این فرصت را دارند تا با کسب سه امتیاز خود را تا میانه‌های جدول برسانند. یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت و مجتبی جباری به دلیل کنار گذاشته شدن از سوی باشگاه نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود. هم‌چنین در دروازه این تیم مشخص نیست چه کسی بایستد. در سوی دیگر عبدالله کرمی مدافع تاثیرگذار فولادی‌ها محروم است و مجتبی نجاریان نیز به دلیل مصدومیت به میدان نمی‌رود. دیدار استقلال تهران و فولاد و خوزستان از ساعت ۱۷ با قضاوت حسین زرگر در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

 

صنعت نفت آبادان ـ نفت طلاییه تهران

دو تیم هم نام لیگ برتر که اتفاقا هر دو نیز در میانه جدول به سر می‌برند، در هفته نهم لیگ به مصاف هم خواهند رفت. نفت طلاییه مسابقات را با حمید درخشان آغاز کرد اما در ادامه علی کریمی هدایتش را به عهده گرفت. جادوگر بعد از کسب یک برد، یک باخت و یک تساوی عطای سرمربی گری این تیم آشفته را به لقایش بخشید و دوباره حمید درخشان به کادرفنی برگشت. با بازگشت درخشان، بازیکنانی مثل احمد آل نعمه، هاشم بیگ‌زاده، حامد آقایی و سامان آقازمانی هم به ترکیب تیم برگشته‌اند. نفت طلاییه تهران که تا الآن نشان داده هدف خاصی از شرکت در لیگ برتر ندارد، بالاتر از صنعت نفت آبادان با ۹ امتیاز در رده نهم قرار دارد. صنعت نفت هم با ۷ امتیاز تیم دوازدهم جدول است. حمید حاج ملک از ساعت ۱۷:۱۵ در سوت خود می‌دمد تا نفتی های لیگ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم بروند.

 

تراکتورسازی تبریز - پارس جنوبی جم

تراکتورسازی تبریز جزو تیم‌هایی بوده که نتایج سینوسی در لیگ هفدهم کسب کرده و فراز و نشیب زیادی داشته است. حال این تیم باید رو در روی تیمی قرار گیرد که در هشت هفته گذشته هیچ باختی متحمل نشده و با خلق شگفتی، صدرنشین است. تیم یحیی گل محمدی در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جای گرفته و شاگردان مهدی تارتار با ۱۸ امتیاز بالاتر از همه مدعیان، پیش‌تاز است. جنوبی‌ها که تا چهارشنبه در تهران اردو زده بودند، در دیدار تدارکاتی مقابل سایپا با نتیجه سه بر دو شکست خوردند و حامد نورمحمدی مدافع تیم نیز به دلیل محرومیت مقابل تراکتورسازی غایب خواهد بود. در سوی دیگر اما تراکتورسازی با رسیدن مصدوم‌هایش می‌تواند با تمام قوا به میدان برود. محمد نوری، شهرام گودرزی و سینا عشوری مشکلی برای بازی کردن ندارند اما محمد ابراهیمی مصدوم است. دیدار دو تیم تراکتورسازی و پارس جنوبی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می شود و موعود بنیادی‌فر قضاوتش را به عهده دارد.

 

پدیده خراسان - ذوب آهن اصفهان

اصفهانی‌ها در روزهایی که به وضعیت داوری بازی‌های‌شان اعتراض دارند، مهمان پدیده خراسان، پدیده لیگ خواهند بود. امیرقلعه نویی به خاطر اعتراض‌هایش به وضعیت داوری، از سوی کمیته انضباطی تذکر گرفته است. معین عباسیان، محمدرضا خانزاده و شهاب گردان به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی پدیده در بازی فردا نخواهند بود؛ با این حال سبزپوشان اصفهانی به خوبی می‌دانند مقابل تیمی صف آرایی می‌کنند که بالاتر از تیم‌های مدعی پرسپولیس، سپاهان و استقلال در رده دوم جدول قرار گرفته است.

 

شاگردان مهاجری تا پایان هفته هشتم ۱۵ امتیازی بوده و حتی شانس این را دارند تا طعم صدرنشینی را هم در پایان هفته نهم بچشند. ذوب آهن نیز با یازده امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جای گرفته است. این تیم هم می‌تواند با پیروزی در این دیدار خودش را به جمع مدعیان لیگ ملحق کند. بازی تیم‌های پدیده و ذوب آهن با قضاوت اشکان خورشیدی از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز خواهد شد. این دیدار با وجود این که گفته می‌شد قرار است در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، از سوی فرمانداری استان رد و به ورزشگاه ثامن الائمه منتقل شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------