دنیای متفاوت رونالدو و حریف امروزش + عکس



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,رئال مادرید

مهاجم رئال مادرید امروز در حالی برابر دینیه داکونام بازی خواهد کرد که زندگی کاملا متفاوتی با مدافع توگویی دارد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال مادرید شنبه در هفته‌ هشتم لالیگا به مصاف ختافه می‌رود. کریستیانو رونالدو که هنوز در این رقابت‌ها گلزنی نکرده است، مقابل خود دینیه داکونام را می بیند. دو بازیکن در حالی امشب (شنبه) برابر هم قرار می‌گیرند که در دنیای کاملا متفاوتی زندگی می‌کنند. تصویری از مدافع توگویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که سر و صدای زیادی بر پا کرد.

 

اکانت The Alvarcric فاش کرد دینیه با مترو به تمرینات ختافه می‌رود، اتفاقی که در میان بازیکنان سطح بالا کمتر رخ می‌دهد و معمول نیست.

 

این روش برای رونالدو قابل درک نیست. مهاجم پرتغالی رئال مادرید در پارکینگ خود بهترین ماشین‌های روز دنیا را دارد. او اخیرا برای بوگاتی‌اش ۲.۵ میلیون یورو هزینه کرد. از دیگر اتومبیل‌های گران قیمت مهاجم پرتغالی فراری ۹۰۰ هزار یورویی‌اش است.

 

این‌ در حالی است که دینیه پارسال نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو درآمد داشت اما رونالدو توانست در این مدت از طریق دستمزد، تبلیغات، ‌اسپانسر و سایر موارد، ۸۸ میلیون یورو به دست آورد؛ یعنی او ۱۷۵ برابر بازیکن توگویی درآمدزایی کرده است.

 

دینیه پیش از این اعتراف کرد که در زمان حضورش در آلکورکن در آپارتمان کوچکی زندگی می‌کرد که توسط ‌اسپانسر باشگاه برای او اجاره شده بود. این در حالی است ارزش خانه رونالدو ۷ میلیون یورو است.

 

یک ناشناخته برابر یک ستاره جهانی

 

ارزان‌ترین مدافع لالیگا (۱.۷۸ میلیون یورو) امروز برابر قدرتمندترین مهاجم لالیگا بازی خواهد کرد؛ رقابت‌هایی که برای نخستین بار مدافع توگویی تجربه می‌کند و رونالدو ۱۰ سال است جزو برترین‌هایش محسوب می‌شود.

 

هدف‌های دو بازیکن نیز این تفاوت را کاملا آشکار می‌کند. مدافع ختافه گفت‌: دوست دارم در سطح برتر لالیگا بازی کنم تا بتوانم خانواده‌ام را از لحاظ اقتصادی نجات دهم.

 

از طرفی رونالدو اظهار کرد: هرگز نمی‌خواهم انکار کنم هدفم قرار گرفتن در میان بهترین‌های تاریخ است. مطمئن هستم آن را به دست خواهم آورد.

 

تنها یک وجه اشتراک میان مدافع ختافه و مهاجم رئال مادرید وجود دارد و آن هم یکی بودن ‌اسپانسرهای دو بازیکن است. هر دو از نایک استفاده می‌کنند.

 

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,رئال مادرید

 

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,رئال مادرید

 

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,رئال مادرید

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------