پرسپولیس ایران - الهلال عربستان/ در انتظار جادوی ساق‌ها



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,پرسپولیس و الهلال

تنها نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه شب، برای صعود به فینال بازی‌ها به یک معجزه نیاز دارد؛ چیزی که در فوتبال اصلا عجیب نیست. 

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران فردا شب (سه‌شنبه) در مسقط پایتخت کشور عربی عمان، به مصاف الهلال عربستان می‌رود. این دیدار، بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. در بازی رفت، نتیجه چنان رقم خورد که حالا فینال آسیا، رویایی دور برای سرخ‌ها باشد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. در فوتبال همه چیز می‌تواند اتفاق بیفتد و "معجزه" در فوتبال، اعجاز ندارد.

 

پرسپولیس ایران در بازی رفت - با حاشیه یا بدون آن - باخت اما حکمت بازی‌های رفت و برگشت، همین است که بازنده می‌تواند در ۹۰ دقیقه دوم، نتیجه را به سود خود برگرداند. هرچند سخت و هرچند دور از انتظار، پرسپولیس ۹۰ دقیقه وقت دارد که خود را به فینال آسیا برساند.

 

سرخ‌پوشان ایرانی در تاریخ خود بارها نشان داده‌اند که می‌توانند به بازی برگردند. چه در آسیا باشد و حریف، تیم قزاقستانی و عربستانی (آلیما و الاهلی) و چه ایران باشد و حریف، استقلال تهران، پرسپولیسی‌ها راه برگشتن به بازی را خوب بلدند.

 

همین چند ماه پیش بود که بارسلونا بازی ۴ بر صفر باخته دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در بازی برگشت جواب داد و در نهایت ۶ بر ۵ برنده شد. درست است، پرسپولیس ایران شباهتی به بارسلونای افسانه‌ای ندارد و بازیکنانش هم حتی نزدیک مسی و نیمار نیستند اما الهلال عربستان هم پاری سن ژرمن نیست و بازیکنانش هر چند توانمند، به گرد پای ستاره‌های تیم پاریسی نمی‌رسند.

 

پرسپولیس برای بازی فردا، حسین ماهینی را به دلیل محرومیت و فرشاد احمدزاده را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی طارمی هم که فعلا از تیم دور است. در طرف دیگر، الهلال عربستان با بازیکنان سطح بالایش به میدان می‌آید و شاید به بازیکنی مثل ماتیاس بریتوس اروگوئه‌ای - که مورد غضب هواداران عربستانی است - هم بازی دهد. هر چه باشد، این بازی، جدال مرگ و زندگی است برای پرسپولیس. حتی اگر احتمال مرگ از امید زندگی بیشتر باشد، باید جنگید و به جادوی ساق‌های بازیکنان امیدوار بود.

 

سه‌شنبه شب، ساعت ۱۹:۳۰، در حاشیه خلیج همیشه فارس، پرسپولیس ایران به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------