آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

جلالی: باران‌چشمه برای سربازها از ما طرح می‌خواهد/ حذف شدن‌مان را گردن داور نیندازیم



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی ,جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان قبل از بازی با تراکتورسازی گفت: سعی می‌کنم ذهن بازیکنان را برای مراحل سخت‌تر لیگ آماده کنم. 

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های پیکان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهر قدس تهران برگزار می‌شود. مجید جلالی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: به بازیکنانم گفته‌ام که کار ما در فوتبال مثل بازی‌های رایانه‌ای است که هر مرحله را که رد می‌کنید مرحله سخت‌تر می‌آید و باید برای مرحله سخت آماده شوید. من سعی می‌کنم ذهن بازیکنان را برای این کار آماده کنم. من اعتقاد دارم بازیکنان بازی خوبی را فردا به نمایش می‌گذارند.

 

او درباره دعوت بازیکنان پیکان در تیم ملی گفت: من به آنها می‌گویم که شما کار خودتان را بکنید. کسانی که باید حواسشان به شما باشد، شما را می‌بینند. مطمئنا مسئولان تیم ملی هم بازیکنان ما را خواهند دید و در آینده ما هم در تیم ملی نماینده خواهیم داشت.

 

سرمربی پیکان درباره تعویض مربیان لیگ برتر تنها پس از چند هفته در لیگ برتر گفت: مورد پسند ما نیست. من در نشست قبلی هم گفتم که وقتی هیات مدیره‌ای در ابتدای فصل مربی انتخاب می‌کند و پس از شش هفته آن را عوض می‌کند، ابتدا انتخاب خودش را زیر سوال برده است و باید از خودشان درباره این مساله سوال کنند.

 

جلالی درباره نتایج تیم‌های ایرانی در فصول اخیر لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: مطمئن باشید این موضوع عمیقی است. ۵۰ درصد این مساله ریشه فنی دارد. ما باید از دانشگاه‌ها در این مساله کمک بگیریم. ۴۰ سال است که به المپیک نرفته‌ایم و همین سال‌ها هم در جام ملت‌ها ناکام بودیم. اگر این مساله در شرایط تحقیقی قرار بگیرد می‌تواند به ما کمک کند. ما هر سال تا یک مرحله لیگ قهرمانان آسیا بالا می‌رویم و وقتی حذف شدیم گردن داور و... می‌اندازیم. باید درباره این مسائل عمیق تحقیق شود. داوری و مسائل دیگر موضوعات سطحی است. اگر من همین الان هم به این سوال جواب دهم یک جواب سطحی داده‌ام و باید درباره این مساله تحقیق شود.

 

سرمربی پیکان درباره سربازی رفتن بازیکنان که گاهی باعث می‌شود بهترین زمان فوتبالشان را از دست بدهند، گفت: البته این تنها یکی از ده‌ها دلیلی است که باعث این مساله شده است. تمام تیم‌هایی که بر اساس این قانون فکر کردند که سود برده‌اند، با گذشت زمان ضرر کردند. من خودم با باران چشمه درباره این موضوع صحبت کردم و او پذیرای این مساله است. فقط می‌گوید که طرحی برای ما بیاورید تا ما متقاعد شویم. منتها این طرح باید از کجا بیاید؟ من باران چشمه را کامل می‌شناسم. او یک آدم منطقی است. او پذیرای یک طرح خوب است.

 

او افزود: این طرحی نیست که ما بخواهیم فی‌البداهه درباره آن صحبت کنیم. ما در زمان حضور تاج در سازمان لیگ جلساتی داشتیم که ادامه پیدا نکرد. ما طرح‌هایی مطرح می‌کردیم که پس از بررسی متوجه می‌شدیم مشکلاتی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------