درخشان : حرفهای کریمی را به دل نگرفتم/ دلیل ندارد مالکیت نفت را عوض کنند



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , درخشان

سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ است، گفت: دلیل ندارد مالکیت باشگاه نفت را دوباره عوض کنند. 

حمید درخشان در گفتگو با  مهر، به شرایط تیم نفت بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان و همچنین بازی در جام حذفی مقابل پرسپولیس پرداخت و همچنین گفت که از علی کریمی دلخوری ندارد:

 

* با شرایطی که تیم نفت دارد، انتظار داشتید مقابل استقلال خوزستان به پیروزی برسید؟

- حمید درخشان: ما مشکلات خاص خودمان را داریم ولی در مجموع باید به بازیکنانم دست مریزاد گفت که با مشکلات پیش رو، در این جایگاه قرار گرفته اند. ما بازی خوبی انجام دادیم ولی به خاطر گرفتن امتیاز، استرس زیادی داشتیم. متاسفانه استرس نقش تعیین کننده ای در ضربات آخر دارد. بازیکنان ما هم در آن حد نیستند که بتوانند با استرس کنار بیایند. همین باعث می شود فرصتهای زیادی از دست بدهیم. در آبادان و در بازی با صنعت نفت هم همین وضعیت بر تیم حاکم بود و فرصتهای زیادی را از دست دادیم. امیدوارم زودتر حالت طبیعی را پیدا کنیم و به امنیت لازم در جدول برسیم.

 

* چقدر امیدوارید با مشکلات باشگاه نفت از جمله بازداشت مالک باشگاه زودتر به حالت طبیعی برگردید؟

- ما داریم خیلی اذیت می شویم. این شرایط باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان می شود. شاید شما بتوانید دو، سه روز بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برگردانید ولی این برای همیشه شدنی نیست. با این وجود باید از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

 

* احتمال بازپس گیری مالکیت باشگاه نفت از مالک فعلی مجددا مطرح شده است. چقدر این موضوع می تواند در عملکرد تیم تاثیرگذار باشد؟

- این اتفاق نمی افتد. دلیلی ندارد مالکیت باشگاه را پس بگیرند. روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم مصاحبه کرد و گفتند بدهی های شرکت، ارتباطی به باشگاه ندارد.

 

* عیسی آل کثیر هم عملکرد فوق العاده ای در تیم نفت داشته است. چقدر امیدوارید این بازیکن روند خوبش را حفظ کند؟

- به نظرم آل کثیر هنوز هم کامل خوب نیست. می توانم بگویم این بازیکن توانایی های زیادی دارد و می تواند خیلی بهتر از این باشد. اگر این بازیکن هم بتواند مشکلات ذهنی که گریبانگیر تمام بازیکنان است را کنار بگذارد، بهتر از این می شود.

 

* تیم نفت روز شنبه باید در جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود. شما تاکنون دوباره از پرسپولیس در این فصل شکست خورده اید. باتوجه به حذف پرسپولیس از آسیا، چقدر امیدوارید بتوانید اینبار مقابل برانکو ایوانکوویچ برنده باشید؟

- ما در دو بازی قبل، در شرایط بدی به پرسپولیس خوردیم. برای این بازی هم شرایط نفت ایده آل نیست. اینکه پرسپولیس از الهلال در مجموع 6 گل دریافت کرده، دلیل بر ضعف این تیم نیست. پرسپولیس همان قدرت و بزرگی خودش را دارد.

 

* برای عدم تکرار شکست برابر پرسپولیس چه برنامه ای دارید؟

ما در حال برگزاری تمریناتمان هستیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و شانس اول قهرمانی در لیگ است. آنها هیچ چیزی برای قهرمانی کم ندارند. ضمن اینکه پرسپولیس تجربه خوب آسیایی را هم دارد و جایگاهش در جدول لیگ خوب است.

 

* به عنوان سئوال پایان؛ بحث شکایت شما از علی کریمی به خاطر مطرح کردن بحث پرونده شما در کمیته اخلاق کجا رسید؟ بین شما دلخوری وجود دارد؟

ن- می خواهم خیلی به این موضوع بپردازم. گاهی اوقات توقعات بیشتری از کسانی که در تیم های ملی و در سطح بالای فوتبال بازی کرده اند، می رود. من هم انتظارم از علی کریمی زیاد  بود. کریمی آن صحبتها را علیه من مطرح کرد ولی من به دل نمی گیرم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------