برانکو، محسن مسلمان و دربی؛ سرمربی پرسپولیس چه تصمیمی می‌گیرد؟



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, برانکو

برانکو ایوانکوویچ برای بازی فردای تیمش مقابل نفت‌تهران، محسن مسلمان را کنار گذاشته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ دیروز در لیست اعلام شده بازیکنان پرسپولیس برای دیدار جام‌حذفی مقابل نفت‌تهران، اثری از محسن مسلمان نبود. هافبک خوش نقش و تاثیرگذار پرسپولیس که در موفقیت‌های اخیر تیمش نقش بسیار موثری داشته است. برانکو نیز بر خلاف اویل دوران حضورش در پرسپولیس، به سبک بازی محسن علاقه پیدا کرده و او را مهره گمشده تاکتیک‌هایش می‌داند که در ذهنش برای پیش‌برد پرسپولیس می‌پرورداند.

 

مسلمان اما شخصیت خاص خودش را دارد. او شاید به قول خودش درون زمین برای پرسپولیس حتی از جان خود هم بگذرد، اما بیرون از زمین حاشیه‌های زیادی دارد. حاشیه‌هایی که طی این چند روز زیادتر هم شد و رفتار سرد مسلمان بعد از تعویض برابر الهلال نیز از چشم‌ها پنهان نماند. برخی اعتقاد دارند که دلیل خط خوردن مسلمان همین رفتار سرد و شاید حواشی به وجود آمده باشد.

 

در حالیکه مسلمان در بازی مقابل استقلال خوزستان نمایش بی‌نقصی داشت و روی هر ۳ گل تیمش به طور مستقیم تاثیر‌گذار بود. اتفاقی که نشان می‌دهد اصلا بعید نیست که برانکو به دلیل استراحت دادن پیش از بازی مقابل استقلال، مسلمان را خارج از لیست گذاشته تا او روی نیمکت ننشیند. با همه این تفاسیر برانکو پیش از دیدار مقابل استقلال کار سختی برای تصمیم‌گیری درباره مسلمان دارد. اگر هنوز هم به نیازش به محسن اعتقاد داشته باشد، او را به ترکیب برمی‌گرداند تا مهر باطلی هم روی حواشی و شایعات اخیر بزند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------