آقای خندان دقیقا کی از میدان فوتبال می‌رود؟/موفقیتی که در دل لبخندها گم شد!



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,علی کفاشیان

علی کفاشیان اگرچه شاید در میان عامه مردم به یک مدیر موفق لقب نگیرد اما بانی تمام اتفاقات خوب این روزهای فوتبال ایران است. 

به گزارش خبرآنلاین؛علی کفاشیان تقریبا در مناسبات اداری فدراسیون فوتبال دیگر خیلی به بازی گرفته نمی شود. او نایب رئیس است اما نایب رئیس تبعید شده به تشکیلات فوتسال. خودش می گوید:«روزی که فدراسیون را تحویل گرفتم ، همه می دانید چه شرایطی داشت. خب هیچ وقت خیلی شلوغ نکردم و سعی کردم کارم را پیش ببرم.

 

خوشحالم روندی که آغاز شد ، امروز به اینجا رسیده. کار روی فوتبال پایه توسعه فدراسیون فوتبال در همه عرصه های تیمداری. از بانوان تا رده های سنی ، فوتسال و فوتبال ساحلی. با همه مشکلات مالی ساختیم. سعی کردیم فدراسیونی که کمکی از جایی نمی گرفت را سر پا نگه داریم و در مسیر پیشرفت قرار دهیم.» او درست می گوید. تقریبا همه این موفقیت ها از زمانش شروع شدند اما تمام کارهای مثبتی که او انجام داده در دل خنده ها و شوخی هایش به فراموشی سپرده شده بودند.

 

با این وجود کسی نمی تواند سهم این مدیر را در موفقیت ها نادیده بگیرد. مدیری که همین حالا هم کرسی نایب رئیسی فوتبال آسیا را دارد. جایگاهی که اقلا تا یک سال دیگر در اختیار اوست اما برای بعدش ، به نظر می رسد خودش هم خیلی امیدی به آینده نداشته باشد. اینکه آیا فدراسیون او را معرفی می کند یکی از پرسش های اساسی است!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------