آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

سامره: گل ۳۰ ثانیه کار خدا بود/ تعارف گل‌محمدی را پس نزدم



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی, سامره

پیشکسوت استقلال می‌گوید گلی که به تیم پرسپولیس زد و او را به علی ۳۰ ثانیه تبدیل کرد بهترین خاطره او در داربی‌ها است. 

علی سامره در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی هشتاد و پنجم پایتخت، گفت‌: روی کاغذ، پرسپولیس بهتر است چون استقلال حواشی درونی و بیرونی زیادی دارد، هر چند که این تیم کمی به آرامش رسیده و من خیلی دوست دارم که استقلال پیروز شود اما معتقدم که شرایط عادی نیست و بازی ۲ بر ۲ مساوی می شود.

 

وی درباره تجربیاتش به عنوان بازیکن در داربی‌های پایتخت، گفت‌: من در هفت داربی به میدان رفتم و سعی کردم در این داربی‌ها بهتر باشم و اکثرا هم به تیم کمک کردم. دو گل در داربی‌ها به پرسپولیس زده‌ام. همین که یک گل در داربی بزنی ۱۰۰ سال خاطره است. گل ۳۰ ثانیه‌ام به پرسپولیس خیلی شیرین است. آن گل کار خدا بود. معمولا در داربی چهار – پنج ‌دقیقه اول، بازی شکل نمی‌گیرد. یک جا فرزاد مجیدی توپ را دور کرد و یحیی گل محمدی هم باید این کار را می‌کرد ولی تعارف زد و تعارف آمد و نیامد دارد. من هم توپ را گرفتم و گل کردم. آن داربی باعث شد تا با نام علی ۳۰ ثانیه بین هواداران استقلال مشهور شوم.

 

او درباره گلش به ساشا ایلیچ هم گفت‌: آن لحظه که سید عباسی توپ را برای عنایتی انداخت و کریم باقری آن را دفع کرد، مطمئن بودم که پشتم دروازه ‌است و خیلی خوب چرخیدم و با یک شوت کات دار گلزنی کردم. واقعا گل شیرینی بود.

 

سامره در پایان و در پاسخ به این سوال که  تلخ‌ترین خاطره‌اش از داربی‌ها کدام است، بیان‌ کرد: اولین داربی‌ام همان بازی معروفی بود که ۲ بر ۲ شد و در آن درگیری پیش آمد. من خودم به لحاظ ذهنی در بازی‌های داربی سعی می‌کردم که آرامش داشته باشم. در ن بازی که درگیری شد من از کسانی بودم که در حال‌ جدا کردن بازیکنان بودم. اگر اشتباه نکنم یک بازی هم محروم شدم. در کل خاطره خوبی نبود و امیدوارم که دیگر این اتفاق تکرار نشود.

 

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت لیگ یک را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: لیگ دسته یک شرایط خودش را دارد و نسبت به گذشته تغییراتی داشته است. به‌ هر حال توجه رسانه‌ها به این لیگ بیشتر شده است و همین باعث شده تا بازیکنان ، مربیان و مدیران زیر ذره بین باشند و کیفیت کار هم بالاتر رفته است.

 

وی که به عنوان سرمربی مس رفسنجان، داربی کرمان را با موفقیت و پیروزی پشت سر گذاشته است درباره آن بازی گفت‌: قطعا آن داربی را نمی‌توان با مصاف استقلال و پرسپولیس مقایسه کرد  ولی داربی کرمان هم جالب است چون هر دو تیم برای شرکت مس هستند، یکسری کری خوانی در بخش مدیران بود. به نظرم داربی خوبی بود، هر چند نیمه اول را حریف بهتر آغاز کرد چون تیم ما درگیر حواشی بود اما در نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم و بردیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------