سلطانی‌فر: به صعود ایران به دور بعد خیلی امیدوارم/ امیدوارم استقلال یا پرسپولیس قهرمان آسیا شوند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود اینکه در گروه دشواری قرار گرفته‌ایم اما به صعود ایران به دور بعدی مسابقات خیلی امیدوارم. 

به گزارش خبرآنلاین از روسیه، مسعود سلطانی‌فر در میهمانی سفارت کشورمان در روسیه گفت: در هر دو عرصه هنرمندان و ورزشکاران در سطح جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. برگزاری ارکستر سمفونیک در روسیه، اقدام ارزمنده‌ای بود که توسط ارکستر سمفونیک تهران انجام شد و مطمئنا تأثیرات روحی - روانی در بین ایرانی‌ها و اعضای تیم ملی فوتبال می‌گذارد و احساس می‌کنند در بین هم وطنان خودشان بازی می‌کنند.

 

وی افزود: حضور هم وطنان در شهرهای مختلف ارزنده است و امیدوار هستیم با این شور و شعفی که از تیم ملی حمایت کردند، در بازی‌های بعدی نیز این حمایت ادامه داشته باشد. هنرمندان هم در افزایش غرور بازیکنان تأثیر گذار هستند.

 

سلطانی‌فر در مورد اینکه هنگام گل ایران برابر مراکش تصویری از او منتشر شده که به شکل جالبی پریده و شادی می‌کند، گفت: تازه شما یک لحظه را دیده‌اید و لحظات بعدی را ندیده‌اید.

 

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با بازی‌های بعدی ایران در جام جهانی تصریح کرد: با همه توان به میدان می‌‌رویم تا ببینیم چه چیزی از آب در می‌آید.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر به صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی امیدوار است، گفت: من از اول گفته بودم که خیلی امیدوارم. با وجود اینکه در گروه دشواری قرار گرفتیم، بچه‌ها روز عید فطر قول دادند که بازی را ببرند که عمل کردند.

 

سلطانی‌فر در مورد پاداش به ملی‌پوشان به دلیل برد برابر مراکش خاطرنشان کرد: قبل از بازی با اسپانیا پاداش آنها را می‌دهیم.

 

وی در رابطه با وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار داشت: اجازه دهید همه حواس‌مان به بازی‌های جام جهانی متمرکز باشد.

 

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: این دو باشگاه مشکلی ندارند. این دو تیم برای اولین بار در تاریخ در بهترین شرایط خودشان از نظر تامین منابع مالی، بازیکن و کادر فنی هستند و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند. هرکدام هم یک جام هم برده اند و دل 50 میلیون هوادار را شاد کرده اند. بنیه اصلی فوتبال ما استقلال و پرسپولیس هستند و این دو تیم در شرایط آرمانی هستند.آرزو داشتم فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد که این شدنی نیست. امیدواریم لیگ قهرمانان آسیا را هم یکی از این دو تیم قهرمان شود.

 

 

 

سلطانی فر درباره اینکه کی‌روش از طریق وی به رئیس جمهور سلام رسانده است، گفت: رئیس جمهور چندبار گفت که دلم با تیم ملی است و وضعیت را پیگیری می‌کند. شاید اگر شرایط کاری و ملاقات‌ها و برنامه‌های ایشان اجازه می‌داد در دور مقدماتی به روسیه می‌آمد. امیدواریم تیم در قدم‌های بعدی هم نتیجه بگیرد. اگر صعود کردیم به مرحله بعد، باتوجه به برنامه‌های مختلف از رئیس جمهور دعوت می‌کنیم برای دیدار با بازیکنان تیم ملی در مرحله حذفی به روسیه بیایند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------