تیم دوم استقلال در سوپرجام؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی استقلال تمایلی به شرکت در دیدار سوپرجام ندارد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلالی ها هنوز تمرینات خود برای فصل بعد را آغاز نکرده اند و به نظر می رسد برنامه ای برای شروع تمرینات به سرعت ندارند. با توجه به اینکه نزدیکترین مسابقه پس از پایان جام جهانی دیدار استقلال و پرسپولیس در قالب سوپرجام باشگاههای کشور است گفته می شود وینفرد شفر برنامه ای برای شرکت در این مسابقه ندارد. سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال  دراین‌باره می گوید: شفر اعتقاد دارد هر دو تیم در مراحل بالای آسیا هستند و باید کاری کنیم که تیم‌ها در آ‌نجا آسیبی نبینند و برگزاری این بازی می تواند کار این دو تیم را سخت کند.

 

رییس کمیته مسابقات لیگ برتر اما درباره این اظهارنظر شفر با بیان اینکه این اتفاق امکانپذیر نیست گفت: «اگر باشگاه استقلال یا هر کدام از طرفین این بازی در سوپرجام شرکت نکنند باید جریمه کل مسابقه و ارقام عواید بازی و همچنین ضرر و زیان تیم حریف را هم پرداخت کنند و با آنها برخورد قانونی هم صورت خواهد گرفت.»

 

مدیرعامل استقلال اما از ادامه مکاتبات با سازمان لیگ درباره لغو این بازی خبر داد و اعلام کرد در صورتی که مجبور به حضور در این دیدار شوند با تیم دوم خود به میدان خواهند رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------