تعریف و تمجید روزنامه معتبر انگلیسی از قاتل کریس رونالدو!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند حالا مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته است. 

 به گزارش تسنیم؛با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، رسانه‌های مختلف که نشریه گاردین انگلیس هم یکی از آنها بوده، اقدام به معرفی تیم منتخب این مرحله کرده‌اند.

 

گاردین با استناد به آرای کاربران و خوانندگان این سایت و با ارزیابی 48 بازی انجام شده و عملکرد تمام 736 بازیکنی که در مرحله گروهی حضور داشتند، این تیم را معرفی کرده است تیمی که علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی ایران دروازه‌بان آن است.

 

گاردین درباره سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس که در مرحله گروهی تنها دو گل خورد (یکی از اسپانیا و یکی از پرتغال) و پنالتی کریستانو رونالدو را مهار کرد، نوشته است: طبق نظر خوانندگان ما، علیرضا بیرانوند شایسته حضور در دروازه است و بحث کردن درباره اشتباه بودن انتخاب آنها بسیار سخت است. او پیش از تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای، دوران کودکی سختی داشت و در یک مقطع از زندگی‌اش حتی در خیابان‌های تهران می‌خوابید و به کارهایی مانند ماشین‌شویی و تحویل پیتزا به مشتریان مشغول شد. بیرانوند در روسیه درخشان بود. مهار پنالتی کریستیانو رونالدو برابر پرتغال تنها یکی از سایه‌روشن‌های عملکردی بود که او در چند واکنش طراز اولش داشت و پرتاب‌ دست‌های بلند و دقیق او بارها زمینه‌ساز حملات تیم ملی ایران شد.

 

گاردین در ادامه می‌نویسد: بیرانوند پیش از آغاز جام جهانی گفته بود «من می‌خواهم در جام جهانی بدرخشیم و شاید بعد از آن بتوانم به یک تیم بزرگ اروپایی ملحق شوم. من دوست دارم برای لیورپول یا پاری‌سن‌ژرمن بازی کنم.» بیرانوند با عملکردی که ارائه کرد قطعاً پیشنهادهای کمی نخواهد داشت. بعد از سه بازی میانگین نمره عملکرد او 8.67 بود که بالاترین نمره در میان تمام بازیکنان حاضر در روسیه بود.

 

دیه‌گو گودین (اروگوئه)، آندریاس گرنکویست (سوئد) و مانوئل آکانی (سوئیس) در خط دفاع، لوکا مودریچ (کرواسی)، ایوان راکیتیچ (کرواسی)، کایران تریپیر (انگلیس)، الکساندر گولووین (روسیه) و ایسکو (آلمان) در خط میانی و هری کین (انگلیس) و روملو لوکاکو (بلژیک) در خط حمله، دیگر بازیکنانی هستند که گاردین با نظر خوانندگان در تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی 2018 قرار داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------