آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دشان: برنامه خاصی برای مسی نداریم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,دشان
سرمربی تیم ملی فرانسه درباره رویارویی با یاران لیونل مسی در یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 گفت: شما نمی‌توانید برای مسی برنامه ریزی کنید زیرا او غیرقابل پیش بینی است. 

به گزارش ایلنا، تیم ملی فرانسه امروز در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 از ساعت 18:30 مقابل آرژانتین قرار می‌گیرد.

 

دیدیه دشان، سرمربی خروس‌ها درباره این دیدار گفت: سه بازی که در مرحله گروهی انجام دادیم، با احساسات مخلوطی روبرو شدیم. بازی در برابر پرو بهترین عملکرد ما بود اگرچه حملات ما در نیمه دوم به اندازه کافی قوی نبود اما ما همانطور که در مسابقات یورو دیدیم، بعضی از تیم‌هایی که در مرحله گروهی خوب عمل کردند، بعدا حذف شدند. 

 

او درباره رویارویی با لیونل مسی عنوان کرد: مسی، مسی است. شما فقط به آمار او توجه کنید: 65 گل در 127 دیدار؛ این بیانگر همه چیز است. در واقع به این معناست که ما مجبور هستیم او را خنثی کنیم زیرا او می‌تواند با انجام حرکات اندک، تفاوت بزرگی داشته باشد. اما آنها تجربه زیادی دارند و این تنها به مسی مربوط نیست. تنها ماسکرانو کمتر از 150 بازی ملی دارد و چند بازیکن دیگر هم اینگونه هستند. در مقایسه با هم ما تیم جوانی هستیم. این بهانه نیست، اگرچه این مانع از رقابت ما نمی‌شود. شما نمی‌توانید برای مسی برنامه ریزی کنید زیرا او غیرقابل پیش بینی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------