خرید جدید پرسپولیس؛ بهترین بازیکن در بهترین تیم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
مهدی ترابی با قراردادی به پرسپولیس پیوست و از نیم فصل دوم به تیم برانکو ملحق می‌شود. 

به گزارش خبرآنلاین, پرسپولیس بالاخره موفق شد با جذاب‌ترین مهره نقل‌وانتقالات به توافق برسد. بازیکنی که قرار است جای خالی فرشاد احمدزاده و شاید هم وحید امیری را پر کند. ترابی بعد از فصل فوق‌العاده‌ای که پشت سر گذاشت، کی‌روشِ سخت‌گیر را هم مجاب کرد که او را با خودش به جام‌جهانی برود. حالا ترابی با بازگشت از روسیه، در اولین قدم پیراهن پرسپولیس را با سایپا تعویض کرد؛ البته در نیم‌فصل دوم و با پایان محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات.

 

مهدی ترابی فصل قبل ده گل برای سایپا زد. در حالی که تعداد گل‌های هیچ پرسپولیسی به‌جز علیپور دو رقمی نشده بود. ترابی بعد از قلی‌زاده بیشترین پاس گل را هم در تیم‌اش داد. این بازیکن در فصل گذشته ۵ مرتبه پاس منجر به گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. نکته منفی کارنامه مهدی ترابی تعداد بالای کارت‌های زرد اوست. معمولا تیم برانکو به دلیل اینکه ریسکی و بالا بازی می‌کند، برای اینکه در ضدحملات غافلگیر نشود خیلی زود خطا می‌کند و جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ است. در این فصل مهدی ترابی هم به این تیم اضافه شده که فصل قبل به عنوان بازیکنی تهاجمی، ۶ مرتبه با کارت زرد داور جریمه شد. اتفاقی که نشان می‌دهد برانکو از همین حالا باید سراغ جانشینی مطمئن برای او بگردد تا در دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز دست‌اش را در پوست گردو نگذارد.

 

بعد از تنها لکه سیاه کارنامه ترابی، نوبت به ادامه ویژگی‌های مثبت این بازیکن مستعد می‌رسد. بازیکنی که فصل قبل با میانگین ۱،۷ پاس کلیدی در هر بازی، بهترین بازیکن تیم‌اش بود. ترابی بعد از قلی‌زاده تکنیکی‌ترین بازیکن سایپا هم بود و طبق آمار متریکا در هر مسابقه ۱،۷ دریبل موفق می‌زد. توانایی دیگر مهدی، چیزی است که پرسپولیسی‌ها را دلتنگ طارمی کرده بود. مهدی ترابی مهارت بالایی در خطا گرفتن از حریف دارد. این بازیکن به طور میانگین در هر مسابقه نزدیک به سه مرتبه بازیکن حریف را مجاب به انجام خطا می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------