ستاره ملی‎پوش استقلال فقط با مدیرعامل مذاکره می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
در حالی که سید پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال است اما امید ابراهیمی، مهم‎ترین مهره این تیم برای تمدید قرارداد ترجیح می‌دهد مذاکراتش را با مدیرعامل پیش ببرد.

به گزارش مهر، در فصل نقل و انتقالات لیگ هجدهم مثل لیگ گذشته سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال مامور مذاکره با بازیکنان و مسئول امور نقل و انتقالاتی این تیم است و کلیه مذاکرات تا حصل توافق بر عهده وی می‌باشد.

 

امید ابراهیمی که یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی آبی پوشان است و قراردادش با این تیم به اتمام رسیده، هنوز با مسئولین این تیم رسما پای میز مذاکره نرفته است. شاید ابراهیمی در نقل و انتقالات استقلال یک استثنا باشد و به همین دلیل است که او ترجیح می دهد مذاکراتش را با شخص اول باشگاه که افتخاری باشد پیش ببرد.

 

در روزهای گذشته هم توفیقی یکبار خبر داد که ابراهیمی خارج از کشور است اما ساعاتی بعد وی در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت تا مشخص شود این دو ارتباط مستقیم با هم ندارند و ابراهیمی ترجیح می دهد به جای توفیقی با افتخاری مذاکرات مستقیم داشته باشد.

 

ابراهیمی به همراه غفوری، تیام، جباروف و سید مجید حسینی از جمله بازیکنانی هستند که هنوز حضورشان برای فصل بعد در استقلال قطعی نشده و خطر جدایی آنها آبی پوشان را تهدید می کند.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------