نگران حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا/ سرخابی‌ها یک ماه فرصت دارند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مسئول کمیته مجوز حرفه ای سازمان لیگ می‌گوید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بر مشکلات مالی و حساسیت AFC اشراف دارند ولی به جای حل مشکل بدهی‌ها، تمرکزشان را روی خرید بازیکن گذاشته‌اند. 

سهیل مهدی در گفتگو با  مهر، با بیان اینکه زمان حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران برای ارزیابی شرایط و مدارک باشگاه ها نزدیکتر می شود، گفت: نگرانی ما برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان برقرار است. بدهی های این دو باشگاه وجود دارد. هم مسئولان پرسپولیس و هم مسئولان استقلال نسبت به این شرایط و حساسیت آن اشراف دارند.

 

وی افزود: هیچ ابهامی وجود ندارد. مسائل و بدهی ها هم برای دو باشگاه ایرانی و هم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا شفاف و روشن است.

 

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ درباره احتمال کنارگذاشتن سرخابی ها از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس حدودا تا اواخر مرداد فرصت دارند. حجم بدهی آنها یک بحث است. بحث دیگر مدیریت کردن است که باید لحاظ شود. الان این دو باشگاه تمرکزشان را روی جذب بازیکن جدید گذاشته اند و می خواهند برای آسیا خودشان را تقویت کنند در حالی که تداوم این وضعیت، مشکل ساز می شود. باوجود اینکه آنها در حال جذب بازیکن هستند اما شاید از این بازیکنان فقط در لیگ داخلی بتوانند استفاده کنند. 

 

مهدی همچنین درباره مشکلات عجیب مالکیتی باشگاه سپیدرود اظهار کرد: در بحث مالکیتی سپیدرود نگرانی هایی داریم ولی هیات فوتبال رشت تضمین داده است. باید مدارک مالکیتی این تیم به روز رسانی شود.

 

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ ادامه داد: همچنین درباره بحث مالکیتی تراکتورسازی و گسترش که باید مالک آنها جدا باشد. تذکر لازم را داده ایم و باید مدارکشان را آماده کنند.

 

وی در واکنش به صحبتهای محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی که گفته بود یک هولدینگ می تواند همزمان دو تیم داشته باشد، گفت: یک هولدینگ نمی تواند دو تیم داشته باشد. باید سهامدار عمده دو تیم جدا شود و برای همین امکان تیمداری همزمان گسترش و تراکتور توسط هولدینگ های آقای زنوزی وجود ندارد. وضعیت مالکیت گسترش باید زودتر مشخص شود.

 

مهدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان و زمان بهره برداری از این ورزشگاه تصریح کرد: امیدوارم که این ورزشگاه برای فصل پیش رو افتتاح و بهره برداری شود. مسائل و تغییرات داخلی هنوز فرصت بهره برداری نداده است که امیدواریم حل شود. من از این استادیوم بازدید کردم و شرایط استفاده و برگزاری مسابقه را دارد. این ورزشگاه از هر نظر کامل و عالی است ولی در بحث پارکینگ مشکلاتی بود که در حال رفع آن بودند.

 

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ در پایان درباره شرایط تیم نساجی مازندران و استادیوم شهید وطنی هم گفت: ما کارهای مهم را برای ورزشگاه وطنی در اولویت گذاشته ایم. مسئولان هم متعهد شدند که سر موقع کار را انجام بدهند. آنها قول داده اند و اگر تعهدشان تا زمان مقرر عملی نشود، نمی توانند در این ورزشگاه میزبان باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------