شایعه عجیب در تبریز/ مسعود شجاعی تراکتوری می‌شود؟!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , مسعود شجاعی
این روز‌ها تمرینات پیش‌فصل تراکتورسازی در حالی زیر نظر سرمربی مشهور ولزی در ترکیه پیگیری می‌شود که محافل فوتبالی تبریز دستخوش شایعات فراوانی است.

  به گزارش خبرورزشی ,حضور نه چندان پرسروصدای باشگاه تازه واگذار شده به بخش خصوصی نگرانی‌هایی را میان طرفداران پرشمار تبریزی ایجاد کرده تا جایی که آن‌ها از ترس تکرار کابوس فصل قبل مدام در پی شنیدن خبر‌های خوش از اضافه شدن ستاره‌های جدید به تیم محبوب‌شان هستند. جان توشاک که به عنوان سورپرایز بزرگ مالکان جدید باشگاه راهی تبریز شد در نشست‌هایی که با مدیران تراکتورسازی داشت خواستار اضافه شدن حداقل سه تا چهار خرید بزرگ به این باشگاه شد، اما با گذشت نزدیک به یک هفته از این درخواست هنوز بازیکنی به تیم اضافه نشده است.

 

در این گیر و دار، اما دیروز شایعه‌ای نقل محافل فوتبالی تبریز شد مبنی بر اینکه به جان توشاک وعده داده شده ظرف چند روز زمینه اضافه شدن یکی از کاپیتان‌های تیم ملی ایران در جام جهانی به جمع شاگردان او فراهم خواهد شد که گفته می‌شود بازیکن مد نظر تراکتوری‌ها مسعود شجاعی است. حال باید منتظر ماند و دید این شایعه و قولی که به توشاک برای خریدن یکی، دو ستاره سرشناس داده شد، عملی می‌شود یا نه؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------