حمیدرضا گرشاسبی: به تیم ملی کمک می‌کنیم/ کرواسی ارزانتر از اردوهای داخلی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , حمیدرضا گرشاسبی
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه به تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا کمک می‌‎کند، گفت: برای گرفتن درآمد پرسپولیس در جام جهانی لحظه شماری می‌کنیم. 

به گزارش مهر، حمیدرضا گرشاسبی درباره اینکه سهم باشگاه پرسپولیس از درآمد تیم ملی در جام جهانی چقدر است، به رادیو تهران گفت: به تعداد بازیکنانی که در تیم ملی داشتیم، جدولی هست که بر اساس آن پولی به باشگاه تعلق می گیرد. باید دید جدولی که فدراسیون لحاظ می کند به چه شکل است. هنوز دقیقا به ما اعلام نکرده اند. برای گرفتن این درآمد لحظه شماری می کنیم.

 

وی درباره تاثیر محرومیت پرسپولیس بر اکادمی باشگاه گفت: محرومیت ما از رده نونهالان است تا تیم بزرگسالان. تیم نونهالان ما ۱۱ نفر نمی شوند که برای مسابقات به زمین بروند. 

 

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه گفته بود نسبت به خط خوردن سیدجلال حسینی از تیم ملی ناگفته هایی دارد، یادآور شد: قرار شده است همه در آرامش به تیم ملی کمک کنیم تا در جام ملتهای آسیا بتواند حداقل نتیجه را بگیرد. صحبتهایی هم با تاج رئیس فدراسیون داشته ایم. ان شاءالله همه مسائل پیگیری می شود. بنا بر این است که همدل به ارتقای تیم ملی کمک کنیم. اجازه بدهید چند وقتی بگذرد تا ببینیم چه می شود.

 

گرشاسبی تصریح کرد: از برانکو هم خواستیم دیگر صحبتی نکند. بهتر بود که همه این مسائل و گلایه ها با حضور در فدراسیون فوتبال مطرح و بعد رسانه ای می شد. 

 

وی در خصوص مصدومیت سیدجلال اظهار کرد: او کشیدگی جزئی داشته که رفع شده و مشکلی ندارد. 

 

سرپرست پرسپولیس درباره ارزیابی اش از اردوی کرواسی خاطرنشان کرد: اردوی ما خوب و به موقع بود. در فضایی بود که حاشیه ای نداشت. می دانستیم که مربی می خواهد فضایی داشته باشد تا برای اصلاح یک حرکت بر سر بازیکن داد و یا به آنها تشری بزند. در حضور هوادار و جمعیت امکانش نیست. جا دارد این توضیح را بدهم به ما خرده گرفتند که چرا اردو در خارج از کشور برپا کرده ایم. 

 

گرشاسبی افزود: این اردوی خارجی ما از خیلی از اردوهای داخلی که می خواستیم برگزار کنیم، ارزانتر شده است. ضمن اینکه جایی نیست که اردو بزنیم. زمین مناسبی وجود ندارد. پرسپولیس هر شهرستانی برود، خیل عظیم تماشاگران به هتل و محل استقرار و تمرینات می ریزند و دیگر نمی شود اسمش را اردو گذاشت و تیم نمی تواند برنامه هایش را انجام بدهد. حتی برای برگزاری لیگ به بعضی از شهرستانها می رویم ولی تمرین روز قبل از بازی به خاطر مسائل امنیتی لغو می شود. 

 

وی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند، تاکید کرد: بیرانوند قرارداد دارد. ان شاءالله از سفر برگردد و مجددا با ایشان صحبتی داشته باشیم. او یک نصفه روز تهران بود و به مسافرت رفت. چون خیلی فشار روی این بازیکنان هم در تیم ملی و هم پرسپولیس زیاد بود. آنها یک ثانیه آرامش و استراحت نداشتند. برای همین گفته اند ملی پوشان دو هفته استراحت کنند تا از شرایط استرس و فشار خارج شوند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت وحید امیری و پیشنهادات خارجی وی تصریح کرد: وحید امیری یک الگو است. او بی حاشیه ترین فوتبالیست حال و حاضر فوتبال کشورمان است. امیری بسیار فهمیده و با شعور است. او در حال استراحت است و بعد از آن با این بازیکن صحبت می کنیم.  

 

گرشاسبی گفت: امیری خودش مصاحبه کرده و گفته هیچ کجا پرسپولیس نمی شود. حالا باید صحبت کنیم و ببینیم چه می شود.

 

وی درباره سوپرجام تاکید کرد: طبق برنامه ریزی، تیم ما آماده سوپرجام است و در شرایط مسابقه هم قرار داریم. هر تصمیمی بگیرند به آن عمل می کنیم.

 

گرشاسبی درباره حضور درویش وند دروازه بان سوم پرسپولیس درون دروازه تیم حریف تدارکاتی پرسپولیس در کرواسی گفت: من خودم آنجا بودم. برانکو یک هماهنگی کرده بود تا بعد از شروع مسابقه و محک خوردن دروازه بان ما، این اتفاق رخ بدهد. مسابقه حساس و رسمی نبود. بیشتر برای محک زدن جوان هایی بود که دارند در پرسپولیس شکل می گیرند. در آینده نزدیک ستاره هایی از بین این بازیکنان خواهید دید. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------